En gammal tysk pärla som ska fräsas upp lite de som ska göras är. Ta bort rost/laga rost byta fälgar valsa skärmarna lackera byta ljudet i bilen gå igenom motor försöka att få tag i annan fuge få igång halvljus installera dimljus... Visa mer
Innan skärmen åkte av alltid lika spännande å se vad som finns under ytan
Efter ett par jobbiga skruvar så var skärmen lös å man fick se alla små rost håll. Men var bättre än vad jag förväntat mig så nu är de bara börja att göra rent sen börja svetsa:D
Å där sitter bak fälgen på med nu är de bara sommar som saknas
ska riva ut baksätet någon dag med så jag kan börja lösa problemet med nytt tyg å om man ska göra de själv eller lämna bort de
Då fick man äntligen lite tid över till pansarvagnen, då garaget har vart fullt med massa annat i helgen så har jag inte fått nåt speciellt gjort mer än att plockat av skärmen som tog sin tid då skruvar nästan rostat in i karossen:D
inte lika snygg längre men lättare att arbeta med så här
Då var sista skärmen av å de blir en del att göra där med ser ja, tur så har man ju lite fritid.
Bara att börja slipa rost! Fundera bara på vart jag ska inhandla min färg och om de blir latmans burk eller om de blir med spruta de återstår å se.
vill ju få så likt de bara går färgen som är då ja inte ska lacka mer än nödvändigt.
Då har jag beställt ny svets hjälm då den andra inte längre var nåt kvar av sen har min kärra dator gått i graven så kommer bli seg på uppdateringarna. Nu ska jag bara beställa vals maskin till skärm kanterna
Någon som vet vart man kan köpa saker som man behöver när man ska renovera säten ?
Passat 1975Bild: 22 / 48 | Föregående | Nästa Nya svets hjälmen nu är de bara att köra mer rost ska iväg till tvätten (mammas badkar) måste få tag i nån som gör mina sätten
lite delar första sidan klar sitter man lågt så gör man tog i när vi baka in
Hjälp! jag måste få tag i ett elschema till bilen då ja inte får lyckter att lysa som dom ska å blickers som lyser jämnt ... ingen aning om vad ja ska göra ((
Nu är detta förvisso en rätt dö tråd. Men om trådskaparen har lust att träda fram med lite hjälp angående att få in en högtalare under panelen så skulle det uppskattas! Eller någon annan som kanske sitter på en enklare beskrivning?
Nu är detta förvisso en rätt dö tråd. Men om trådskaparen har lust att träda fram med lite hjälp angående att få in en högtalare under panelen så skulle det uppskattas! Eller någon annan som kanske sitter på en enklare beskrivning?
Hur tänker du ? vill du ha den mellan handskfacket?