Funderar på att lacka sonens a-traktor i Biltemas blå 2-komponent,men hittar ingen färgkarta,någon som använt denna och kanske kan skicka en bild på resultatet?
im not drunk that's just torque steer
jorden är världens största räserbana, njut försiktigt...PFFFF haha
mobba mig inte, barnen är ju framtiden HAHA :D
Deras 2komp polyutheran går att spruta, pensla och rolla... Fast ska man lacka en hel bil så är nog spruta att rekommendera..
Jag har använt denna lacken mycket, fast inte blå då. Men den sitter riktigt bra, riktigt stryktålig, och funkar även till bromsok utan att bli förstörd (trots glödande skivor..)
Deras 2komp polyutheran går att spruta, pensla och rolla... Fast ska man lacka en hel bil så är nog spruta att rekommendera..
Jag har använt denna lacken mycket, fast inte blå då. Men den sitter riktigt bra, riktigt stryktålig, och funkar även till bromsok utan att bli förstörd (trots glödande skivor..)
joo jag menade ju givetvis att lacka en bilkaross men det förstod du ser jag
joo jag menade ju givetvis att lacka en bilkaross men det förstod du ser jag
Jag hadde tänkt mig under bilen
im not drunk that's just torque steer
jorden är världens största räserbana, njut försiktigt...PFFFF haha
mobba mig inte, barnen är ju framtiden HAHA :D