Rejält facelift,färg byte samt strereoinstallation, Till höst/vinter ska de bli motor som ska få lite fler ponnys:)
Hankey skrev:Intressant bygge! Prem lagd, ska bli kul att se hur det blir
audi-performance skrev:Tackar... ja jag hoppas att den ska bli redigt snygg sen.. Hankey skrev:Intressant bygge! Prem lagd, ska bli kul att se hur det blir
Volvo_JonasJ skrev:audi-performance skrev:Tackar... ja jag hoppas att den ska bli redigt snygg sen.. Hankey skrev:Intressant bygge! Prem lagd, ska bli kul att se hur det blir Intressant bygge, särskilt när man bara bor 2 mil ifrån alstermo och själv är en Audi-tok :-D Detta kommer följas! mvh
IzaaL skrev:Intressant, prem lagd!
Jevil0666 skrev:Det tar sig
Fillppa skrev:prem lagd, kopiera BBC koden ist så slipper man gå in på din sida för å förstora bilderna me å trycka på dem
audi-performance skrev:Ja de går framåt...Ja jag gör ju de från fotoalbum?? Fillppa skrev:prem lagd, kopiera BBC koden ist så slipper man gå in på din sida för å förstora bilderna me å trycka på dem
audi-performance skrev:Aha... Nja 7mil e de... Tackar..Du har oxå en vit fin Audi tkr ja..Volvo_JonasJ skrev:audi-performance skrev:Tackar... ja jag hoppas att den ska bli redigt snygg sen..Intressant bygge, särskilt när man bara bor 2 mil ifrån alstermo och själv är en Audi-tok :-D Detta kommer följas! mvh
Volvo_JonasJ skrev:audi-performance skrev:Tackar... ja jag hoppas att den ska bli redigt snygg sen..Intressant bygge, särskilt när man bara bor 2 mil ifrån alstermo och själv är en Audi-tok :-D Detta kommer följas! mvh
audi-performance skrev:Tackar... ja jag hoppas att den ska bli redigt snygg sen..
Volvo_JonasJ skrev:audi-performance skrev:Aha... Nja 7mil e de... Tackar..Du har oxå en vit fin Audi tkr ja..Volvo_JonasJ skrev:Intressant bygge, särskilt när man bara bor 2 mil ifrån alstermo och själv är en Audi-tok :-D Detta kommer följas! mvhMin status luras lite, bor i Alsterbro närmare bestämt ;-) Tack, kul att det gillas :-)
audi-performance skrev:Aha... Nja 7mil e de... Tackar..Du har oxå en vit fin Audi tkr ja..Volvo_JonasJ skrev:Intressant bygge, särskilt när man bara bor 2 mil ifrån alstermo och själv är en Audi-tok :-D Detta kommer följas! mvh
Volvo_JonasJ skrev:Intressant bygge, särskilt när man bara bor 2 mil ifrån alstermo och själv är en Audi-tok :-D Detta kommer följas! mvh
audi-performance skrev:Hahaha...Ja de va lite skillnad... Växte upp delvis i den hålan sj..Volvo_JonasJ skrev:audi-performance skrev:Aha... Nja 7mil e de... Tackar..Du har oxå en vit fin Audi tkr ja..Min status luras lite, bor i Alsterbro närmare bestämt ;-) Tack, kul att det gillas :-)
Volvo_JonasJ skrev:audi-performance skrev:Aha... Nja 7mil e de... Tackar..Du har oxå en vit fin Audi tkr ja..Min status luras lite, bor i Alsterbro närmare bestämt ;-) Tack, kul att det gillas :-)
audi-performance skrev:Aha... Nja 7mil e de... Tackar..Du har oxå en vit fin Audi tkr ja..
Volvo_JonasJ skrev:audi-performance skrev:Hahaha...Ja de va lite skillnad... Växte upp delvis i den hålan sj..Volvo_JonasJ skrev:Min status luras lite, bor i Alsterbro närmare bestämt ;-) Tack, kul att det gillas :-)hehe, där ser man.. världen är lite ibland.. men jag får ta mig en repa mot alstermo kanske så man får se skönheten sen då snön är väck
audi-performance skrev:Hahaha...Ja de va lite skillnad... Växte upp delvis i den hålan sj..Volvo_JonasJ skrev:Min status luras lite, bor i Alsterbro närmare bestämt ;-) Tack, kul att det gillas :-)
Volvo_JonasJ skrev:Min status luras lite, bor i Alsterbro närmare bestämt ;-) Tack, kul att det gillas :-)