Göra en kort historia lång, Jag var intresserad av en e30 med b30b35 spis i, men efter som det inte gick göra någon vetig affär med han som sålde den så fick det blir en e28 535 (m30b34 ingen katt och 10.0:1 i komp), så så är... Visa mer
Gött! Ska bli intressant å se vad som blir av detta. Ljudet i dessa maskiner är ju gudomligt så kan bara föreställa mig hur gött det kommer låta med kompressor
Gött! Ska bli intressant å se vad som blir av detta. Ljudet i dessa maskiner är ju gudomligt så kan bara föreställa mig hur gött det kommer låta med kompressor
/T
ja ska göra lite små saker nu ibjöran sen riva ner bilen framåt våren aa fint ljud
Hejsan, ja det har inte hänt mycket har mest gått och funderat över vad som ska göras och inte göras!
Men så en dag kom jag hem från jobbet och sneglade lite på hallmöblen där det låg 2 snurror
Och så då satte jag mig i soffan och började tänka och hällde upp en välförtjänt grogg. och gjorde en snygg ritning
jag tror på detta. kommer blir skit ballt. kommer inte kosta många kronor extra kanske 2000 på att svetsa ett grenrör, har 2 st 50mm wgs liggandes så det är ju inga bekymmer
Tjena det har inte hänt mycket, bilen är förflyttad till min svärfar i väntan på garage!
det kom hem ett gäng stolar 4-pukat bälte och lite mätare
Från det ena till det andra så är en bur beställd och betald, som kommer hem snart.
Det kommer köpas pås så mycket man kan sen så är det bara smälla ihop allt, (Hatar att går å vänta på pengar och delar så lika bra att köpa det medans man kan)
Så dära följare ( om det nu finns någon ) så är buren klar mer eller mindra ska bara målas till hamarlack. det som kommer händra framöver är det att instrumentpanelen kommer slängas och ska ersättas med en plåt, hela insidan på bilen ska lackas i någon färg, koppla in lite mätare, sen blir det att gå på upphängingen.