3441
Sök

Almir Bil på Bäckby i Västerås, bra eller dåligt?

Koopfan
77 Inlägg
21 februari 2013
Trådstartare
Almir Bil på Bäckby i Västerås, bra eller dåligt? Ska ev ringa på en bil dom har.

-Tiguan R-line -19

DEVIL
1 171 Inlägg
21 februari 2013
koopfan skrev:
Almir Bil på Bäckby i Västerås, bra eller dåligt? Ska ev ringa på en bil dom har.

Hittar ingenting om dom, men verkar som att det är en utlänning som äger firman, skulle då inte rekommenderas!

bmw m power

Trucker
2 710 Inlägg
21 februari 2013
Legosoldaten: Bara för att det  är en utlänning så rekommenderas det inte?? Du är tydligen precis som så många andra, väldig okunnig!!

Som svar på frågan till koopfaan:

Det som skiljer Almir bil från alla andra småförsäljare är att Almir bil har kontrakt med bl.a. Möller bil (audi osv) i Västerås och får in vissa gamla bilar som Möller bil inte vill ställa ut och lägga ner tid på. Många bilar Almir får in är faktiskt jätte fräscha, känner inte honom för 5 öre, vet bara hur allt ligger till. Till skillnad från akademikern Ledosoldaten!

Exakt vilken bil är det?
Mvh

Fart missbrukare

DEVIL
1 171 Inlägg
21 februari 2013
trippelturbo skrev:
Legosoldaten: Bara för att det  är en utlänning så rekommenderas det inte?? Du är tydligen precis som så många andra, väldig okunnig!!

Som svar på frågan till koopfaan:

Det som skiljer Almir bil från alla andra småförsäljare är att Almir bil har kontrakt med bl.a. Möller bil (audi osv) i Västerås och får in vissa gamla bilar som Möller bil inte vill ställa ut och lägga ner tid på. Många bilar Almir får in är faktiskt jätte fräscha, känner inte honom för 5 öre, vet bara hur allt ligger till. Till skillnad från akademikern Ledosoldaten!

Exakt vilken bil är det?
Mvh

Ursäkta för att du tog illa upp, men alla affärer jag gjort med utlänningar har inte varit positivt för fem öre, så jag litar inte på dem, och det är många som sitter i samma sitts. Sa bara vad jag tyckte, fritt land så jag får yttra mig om vad jag vill.

TACK & HEJ.

bmw m power

Trucker
2 710 Inlägg
21 februari 2013
Inte sagt att du INTE får snacka skit om nån/yttra dig som du vill.
Har också gjort affärer både med utlänningar och svenskar, haft både negativ och positiv hos både det ena o det andra, MEN för det säger jag inte att "svenskar är si är utlänningar så". Det är pga det jag tycker du är okunnig, att du helt enkelt är fördomsfull, o drar alla över samma kam.

Tror du på fullaste allvar att ALLA svenskar är bra/dåliga och ALLA utlänningar bra/dåliga??

Fart missbrukare

1 587 Inlägg
21 februari 2013
Eftersom jag är invandrare, undvik att köpa saker av mig grabbar !!

VARNING !!

Trucker
2 710 Inlägg
21 februari 2013
Haha, Severin, jag är också invandrare!

Känns inge bra..

Fart missbrukare

1 587 Inlägg
21 februari 2013
trippelturbo skrev:
Haha, Severin, jag är också invandrare!

Känns inge bra..

Ja asså eftersom vi inte är några pålitliga försäljare, vad ska vi ta oss till ?
Såna som Legosoldaten har ju noll tillit för oss.. Hur bär vi oss åt ?
Jag menar vi föddes med skiten i blodet "vi lurar" folk bara utav ren natur.

DEVIL
1 171 Inlägg
21 februari 2013
Har inget mer att säga, jag står för det jag har sagt, punkt slut.

bmw m power

918 Inlägg
21 februari 2013
Legosoldaten skrev:

Törs du inte svara på frågan eller?

DEVIL
1 171 Inlägg
21 februari 2013
WoozyDozz skrev:
Legosoldaten skrev:

Vad har det med våga att göra? Har du inte sett vad jag skrivit tidigare eller vadå? Jag har bara inget mer att svara på, så simpelt är det.

bmw m power

918 Inlägg
21 februari 2013
Legosoldaten skrev:
WoozyDozz skrev:
Legosoldaten skrev:

Vad har det med våga att göra? Har du inte sett vad jag skrivit tidigare eller vadå? Jag har bara inget mer att svara på, så simpelt är det.

Visst finns det utlänningar som man inte ska göra affärer med men det gäller även många svenskar också. Syftade mest på denna frågan "Tror du på fullaste allvar att ALLA svenskar är bra/dåliga och ALLA utlänningar bra/dåliga??"

DEVIL
1 171 Inlägg
21 februari 2013
WoozyDozz skrev:
Legosoldaten skrev:
WoozyDozz skrev:

Visst finns det utlänningar som man inte ska göra affärer med men det gäller även många svenskar också. Syftade mest på denna frågan "Tror du på fullaste allvar att ALLA svenskar är bra/dåliga och ALLA utlänningar bra/dåliga??"

Nej jag tror inte att alla svenskar är bra heller, men nu handlade det ju om firman han frågade om, vilket ägs av en utlänning, därför yttrade jag mig bara om dem.
Senast redigerat av Legosoldaten (21 februari 2013)

bmw m power

773 Inlägg
21 februari 2013
finns rötägg inom alla folkslag vita som gula, kanske fel ordval av legosoldaten men som sakt alla tar ju illa upp. Jag menar ta som förslagsvis negerbullen nu heter den brancobulle iaf där jag bor den gick från neger till vitbulle were is the logic?. Men för att hårddra det vrf ska vitlök just heta det? så sluta ta rasfrågor och sådant skit på ett bilforum.
Haters will hate lovers will not care:P

1 624 Inlägg
21 februari 2013
Bara föra att röra till det ännu mer för er så har jag gjort underbara affärer med invandrare smile

773 Inlägg
21 februari 2013
careau skrev:
Bara föra att röra till det ännu mer för er så har jag gjort underbara affärer med invandrare smile

samma här biler jag äger av nu köpte jag av en polack så why not:D

1 624 Inlägg
21 februari 2013
Samma här, fast kurd/turk(?)

773 Inlägg
21 februari 2013
careau skrev:
Samma här, fast kurd/turk(?)

jag menar köpte en saab 9-5 av en helsvenne i kära sjöbo 2 månader senare kör jag in på besiktning får 4 2or 2 3or och får gå hem:S gav 25000 kr kan ju säga som så att det löste sig då man ringde och inte var så glad då han lovade den rostfritt skick i kontraktet så gick via det och fick alla 25000 kr tillbaka:P

1 587 Inlägg
21 februari 2013
Människor har fördommar så enkelt är det.. De är bara att acceptera men i Legosoldatens värld drar vi alla över en kant !! Så enkelt verkar det..

773 Inlägg
21 februari 2013
Severin skrev:
Människor har fördommar så enkelt är det.. De är bara att acceptera men i Legosoldatens värld drar vi alla över en kant !! Så enkelt verkar det..

en värld utan fördomar hade varit tråkigt enligt mig iaf då så dana diskutionner som denna inte funnits, och jag tycker sådant e riktigt kul:P

Sök