skøna bilder, dock tycker jag att en fram læpp saknas.
CAR Magazine: "Probably one of the greatest, most satisfying, most perfectly balanced and tuned drivers cars to be built this decade, if not this century."
Får jag ge kritik? Försök fota mer på "objektet" och inte ta Fullt så mycket förgrund, en två centimeter mindre genom sökaren!
Grymt annars!
Mvh
Tack så mycket! Klart du får! ja är rätt ny med fota har farsa som fotar mer provsit, a de är ja medveten om att man ska fokuserar mer på objektet:) tack för tipset!
så då var väggen i hopsnickrad och målad på utsidan, så nu har ja typ ett kallgarage förvaring. Civicen står på grus sen så är det cirkulation runt om så det ska inte hända något med lacken
Senast redigerat av jonaslithen (23 september 2014)
varit inne på brl i Jönköping och handlat lite ljud till civicen. Detta SPL Dynamics ICE 150.4 ska driva diskanterna
Hertz HDP 4 ska driva midarna.
SPL Show Comp SV 165.1 2st paket. Har betalt för 4st paket dom andra är på väg, fanns inte hemma hos brl, nu återstår bara stereon som ja ska köpa nästa månad sen är allt ljud klart , börjar närma mig slutet snart, inte så mycket kvar på bilen nu, hoppas att allt är monterat och klart runt april-maj 2015.
Dom här fälgarna är det som ska på sen, har inte bestämt mig vilken färg ja ska ha dom i. kanske i vita och plastidipa centrumet i svart, då blir de chrome,vit,svart. eller ha dom i hel svarta, eller fix så det blir chrome kant på dom svarta.
klutch sl1 16x9 ET:20 med 4 tums läpp.
Mina xxr 526 15x8,25 med 165/45/15 nakang däck, helt nya däck på med bra mönster är till salu.
De är ju lite stenskott sånt som har blivit när man kört med dom sen finn de ett märke på dom som däck firman gjorde... annars är dom jätte fina helt nya däck på dom