Köpte bilen i rätt sletet skick av Elins mamma i februari 2011. Har varit en lång resa med flera motgångar, men förhoppningsvis börjar vi bli klara snart:)
Ska vara 4volt i en bra stereo:) men den du har duger sålänge man inte är perfektionist och spela högt...
ja jag ska bara spela lite på stan inför brudarna så den räcker långt! och läste lite på internätet nu Den största skillnaden jag hittade var att 2volt var mer känsligt för störningar lite brus å dyl alltså inget man bryr sig om när man spelar skränig musik från 50-talet
Ska vara 4volt i en bra stereo:) men den du har duger sålänge man inte är perfektionist och spela högt...
ja jag ska bara spela lite på stan inför brudarna så den räcker långt! och läste lite på internätet nu Den största skillnaden jag hittade var att 2volt var mer känsligt för störningar lite brus å dyl alltså inget man bryr sig om när man spelar skränig musik från 50-talet
Har beställt nya stötdämpare bak nu i helgen. Blev Bilstein sport. Hoppas de duger:) blev även ett lock till spolavätskebehållaren då det befintliga spruckit under vintern (a). Får se när stötdämparna kommer och när det blir montering:)
Gav 2000 för båda bak:) Blir fram med nån gång men det är inte akut att byta där som det är bak då det knappt går att köra ur garaget haha. Tror de ligger runt 5000 om man ska ha alla fyra.
Efter att Lars plockat väck dem gamla spolarmunstyckena så ringde vi Volvo för att fråga om de hade några nya som duschar ut strålen, och tur och träff så hade de det så blev en snabb cykeltur för att köpa dessa:) Har tänkt köpa nyare modellen länge men inte kommit mig för:)
Tänkte beställa mätare nästa vecka. Voltmätare och turbotrycksmätare. Har kikat lite på "x-gauge" smoke drift-serien. Nån som har erfarenhet av detta märke?