Man kan ju alltid skära ut en bit i soffan så spaken får plats Ne, skämt å sido, man får ta det man tycker passar bäst. Vad andra tycker & tänker är ju en annan sak.
Ingenting är omöjligt, det omöjliga tar bara lite längre tid. ;)
Har varit lite dött här då garageporten gått sönder och haft en del strul med crossen, men lite har det hänt i alla fall. Ska försöka slänga in en update här snarast!
Nu har det varit dött i tråden ett bra tag, men det betyder inte att det inte har mekats. Som sagt strulade crossen så den fixades. Sen har jag bytt lite bussningar i bakvagnen och fått klart stolarna. Skulle byta hastighetsmätarwire också, men den jag beställde var givetvis för lång. Jag har även fixat fälgarna som ska på i fram.
Kan bli skit snyggt om du lägger rökfilm o xenon ;-) sen sänker bilen lite till annars har du en kanon snygg bil
xenon blir det nog inte, men kanske provar med rökfilm. Om jag ska sänka den måste jag nog byta fjädrar och dämpare då den tar i annars eftersom dessa är lite mjuka. Har inga planer på det just nu, men kanske kommer i framtiden. Håller med om att den skulle bli snyggare om den var lite lägre
Jo det går det ju så klart, men nu är det ju åksäsong och då vill man ju inte stå i garaget mer än för finpill. Men det är inte omöjligt, ska konsultera en vän som är vass på det