3404
Sök

Blocket.se, hjälp med att hitta fel i min annons?

349 Inlägg
17 april 2013
Trådstartare
Nu har annonsen blivit godkänd, jag ändrade ingenting. Prövade skicka in den igen bara och då gick det! smile

Fortfarande inte fått svar om vad som var fel.. sak samma när den är godkänd.

Tråd kan låsas
Senast redigerat av cewee (18 april 2013)

815 Inlägg
17 april 2013
Jag kan då inte se några fel

Lastbilsmekaniker
729 Inlägg
17 april 2013
Kan nästan slå vad om att det är all information du listar upp som dom hakar upp sig på av någon anledning.

815 Inlägg
17 april 2013
Pierre_r skrev:
Kan nästan slå vad om att det är all information du listar upp som dom hakar upp sig på av någon anledning.

Skulle tro det också, men man måste ju kunna skriva vad som sitter på bilen annars är det illa.

349 Inlägg
17 april 2013
Trådstartare
Olssonz skrev:
Pierre_r skrev:

Skulle tro det också, men man måste ju kunna skriva vad som sitter på bilen annars är det illa.

Inte alls omöjligt att det är så.. Riktigt dåligt av dem isåfall, får inge svar heller om vad det är som är sökord så man kan förklara att det inte är det. Men vi får se vad dem säger.

Har skickat två mail nu, får hoppas på svar snart.

14 Inlägg
17 april 2013
Hej kan vara att du gjorde en smile gubbe smile
Har varit med om något liknande och jag blev avstängd oxå

349 Inlägg
17 april 2013
Trådstartare
DMH_1 skrev:
Hej kan vara att du gjorde en smile gubbe smile
Har varit med om något liknande och jag blev avstängd oxå

Tjaba! Prövar med att ta bort den. Sjukt också om den stänger av den pga. något sånt men allt är väll möjligt smile

Sen undrar man om de som godkänner annonser har gått olika kurser vad man ska tillåta och inte..
Ex. http://www.blocket.se/vi/45935686.htm <- att dem godkänner en sådan annons men inte min.

Äh vi får se vad det blir. Hoppas på svar som sagt smile

309 Inlägg
17 april 2013
" Finansiering kan ordnas från 0kr kontant"   Kan vara så att dom tror du har firma men lägger in annons som privatperson.. Kanske?

2 271 Inlägg
17 april 2013
Din bil har jag sett på blocket, riktigt weird att dom tar bort den efter den är utlagd och "godkänd"?

349 Inlägg
18 april 2013
Trådstartare
PETROLHEAD skrev:
" Finansiering kan ordnas från 0kr kontant"   Kan vara så att dom tror du har firma men lägger in annons som privatperson.. Kanske?

Absolut så kan det vara, fast då skulle dem nog inte skicka "sökord" som anledning till att annonsen raderas. hmm

lingua skrev:
Din bil har jag sett på blocket, riktigt weird att dom tar bort den efter den är utlagd och "godkänd"?

Jag vet! Det som är så galet.. Jag var dock inne i helgen och ändrade på den. Det enda jag ändrade på annonsen var att jag skrev *Nybesiktad* och *Nyservad* högst upp. Då var det väll någon grinig jävel som kontrollerade min ändring..

Nu blev den godkänd utan att jag ändrade någonting! Skumt, Mod kan låsa tråden smile
Senast redigerat av cewee (18 april 2013)

1 863 Inlägg
18 april 2013
Skulle lägga in annons på barnkläder, skrev byxor men det blev inte godkänt. Provade skriva mjukisbyxor, då blev det genast godkänt. Tror nog att dom på Blocket för se över sina egna regler.

Man kan inte bromsa sig ur en uppförsbacke.

349 Inlägg
18 april 2013
Trådstartare
666_Beast skrev:
Skulle lägga in annons på barnkläder, skrev byxor men det blev inte godkänt. Provade skriva mjukisbyxor, då blev det genast godkänt. Tror nog att dom på Blocket för se över sina egna regler.

Fick väldigt trevligt svar nu från kundtjänst där dem sa att någon hade tolkat annonsen som att allt jag skrivit var sökord, hur nu man kan göra det. Hur som helst så la hon ut annonsen direkt igen och bad om ursäkt för detta. smile

Fick även hennes egna mail där hon sa att hon svarar snabbare. Ragg kanske? roll

71 Inlägg
18 april 2013
Bara å söka på hennes mail på fejjan så ser du om de e något å ha hahaha wink

A small step for Sloth, a giant leap for Slothkind
3 929 Inlägg
21 april 2013
Haha du får blocketragga upp henne då wink
Lägg upp en annons om dejt på blocket, som blir nekad enligt plan och sen länka till henne wink

Kolla gärna in min garage tråd - Garaget Zoo! - http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=203067

Sök