Funderar på och slänga på lite gula lampor fram men nu undrar jag även vart man kan köpa fjärr så man kan ha vilken fälg som helst ( nästan ) finns det ens? evigt tacksam för svar och råd
Funderar på och slänga på lite gula lampor fram men nu undrar jag även vart man kan köpa fjärr så man kan ha vilken fälg som helst ( nästan ) finns det ens? evigt tacksam för svar och råd
pöss
Vad menar du med "fjärr"?? Fjärrkontroll eller fjärrljus? Hur hänger den i så fall ihop med "fälg"?
/Benny
Jag har en paroll--Long live rock'n'roll!!!
Jag säger som Rännhola Rockers:
Ni som kör européer, Ta era kärror med er och ställ dom där dom hör hemma, i cykelstället!!! Min youtubekanal!
pöss
Vad menar du med "fjärr"?? Fjärrkontroll eller fjärrljus? Hur hänger den i så fall ihop med "fälg"?
/Benny
skrev fel såklart.. ska stå färg! haha ja men fjärr så man kan ändra färg
biltemas Gold halogen går ej att jämföra med med Lemon yellow som realcar säljer xenonkungen säljer också riktigt gula halogen. dessa lyser riktigt gult också
Slow Retards crew
fina frisyrer finns på Salong Guldsaxen i Mölnlycke