Vad är djup bas? FS ändras när basen blir inspelad, samt finns en del andra faktorer som spelar in med! Finns basar som är gjorda för att spela djupt men det brukar bli en "liten" annan prisklass på dem då!
Här har du basar som klarar av att spela djupt! Detta är bland det extremaste tävlingsformen som finns idag där dom blandar att spela djupt i snitt under flera minuter! Ett klart sjukt bygge! Det bästa är att produkterna finns i Sverige och kostar inte en förmögenhet!
Vad är djup bas? FS ändras när basen blir inspelad, samt finns en del andra faktorer som spelar in med! Finns basar som är gjorda för att spela djupt men det brukar bli en "liten" annan prisklass på dem då!
Här har du basar som klarar av att spela djupt! Detta är bland det extremaste tävlingsformen som finns idag där dom blandar att spela djupt i snitt under flera minuter! Ett klart sjukt bygge! Det bästa är att produkterna finns i Sverige och kostar inte en förmögenhet!
Med djupbas menar jag att man ska kunna spela typ gorilla zoe, lil jon mm. Jag vet att fs ändrar sig när det blivit inspelat, men de angivna parametrarna måste ju vara när basen har mjuknat upp och blivit inspelad. Annars har man ingen nytta av parametrarna. Liten annan prisklass? Basen jag är intresserad av har ett konsumentpris på 4000kr och jag har haft flera basar inom de pengarna som spelar djupt t.ex. min senaste bas som var en re sx15".
Meningen är att det ska vara en musiklåda som spelar högt men ska självklart kunna gräva lite i djupbasen. Jag vill gärna inte behöva göra lådan maximal i volym med 30 Hz avstämning för att det ska gå att spela djupt. Det enda jag vet med fs är att många säger att man inte bör stämma av en bas under det. Och i detta fall ca 60 hz