Då har man äntligen fått lite tid att vara i garaget efter sjukdomar och annat elände
Lackade det sista på dom idag så tänkte låta dom hänga inne över natten å att färgen torkar ordentligt så kan jag montera imorgon kväll, ska bli kul att se hur det blir.
Hade nog blivit snyggast att plasta in skruvarna så att dom inte hade synts men kom inte på nån bra lösning så dom får sitta synligt, blir smidigare att montera/demontera.
Första omgången spackel
Funderade på att plasta men att fylla ut lite med spackel verkade som den simplaste lösningen för tillfället så jag körde på det.
Blev en del att slipa med hehe
Och så lite fin spackling när grov jobbet var klart.
Lite svårt att se hur lacken blev på bild, blev några små ojämnheter kvar men jag är hyfsat nöjd då jag är ganska kass både på att spackla och att lacka hehe
Kände att det var bäst att dämpa lite med
Får lägga upp en liten bild på den lille basen som ska in med. Blev en B2 CC8 som jag tänkte köra i en 4th order bandpass och driva på ett av alpine stegen jag kört i golfen. Behöver ta reda på portstorlek och sen kan jag börja bygga på en låda.
Till vänster en B2 HN12 och till höger B2 CC8
Batteriet var ju inte det bästa heller så uppgraderade till ett biltema 95ah batteri, borde räcka till det jag ska ha det till