Denna update lär inte bli så rolig då jag inte kommit så jätte långt sen förra gången, men jag har mycket frågor som behöver svar så jag hoppas att ni kan svara på dom iallafall! (återkommer till dom längre ner)
Nu har jag satt dit insug och grejer, var tvungen att byta gaswire till den från 16v karossen då den som satt på 760in var för kort! Har även flyttat bak batteriet till skuffen, men inte kommit på någon bra lösning att sätta fast det än, har gängat i tempgivaren från v6an in i toppen så att det blir rätt motstånd emot mätaren! Var även till hydroscand och okq8 för att fixa returslang, till servon dvs.
och övre kylslang, som vart för kort dock x)
Batteriet, någon som har någon lösning på fastsättning?
Som synes på bilden sitter en till tempgivare där (den högra), Den kommer från v6an och nu undrar jag ifall det bara är att koppla på tempgivar kablaget till m50 motorn på den givaren och sen kommer (signal) ut i runda motorkontakten. Men sen då? hur gör man med den till mätaren? :o
Har en till fråga också, Oljetryckslampan i mätarhuset vill jag ha fungerande också, hur gör man? kan man använda signalen i runda motorkontakten även här? Tack för svar och all hjälp jag kan få!)