Opel Manta från vägen till Dragracing bil med bmw motor!
Detta är en Gammal Opel Manta B från 1980 Som tagit av vägen för att och sitt förflutna ute i skogarna på brehäng. Till att Få bli en riktig Race bil Jag min far och några vänner bygger om denna bil till en Performance Bil som... Visa mer
Hej alla de är väl dax o lägga upp min lilla Manta på garaget. De är ju lite folk här om kring som undrar va jag gör med stakars bilen så de är lika bra o lägga upp den här istället för Facebook (y)
Har ju redan kommit en bra bit på vägen men tänkte lägger upp massa bilder från för till nu med lite info
Hej Hej Tänkte de va dax o Fixa till dena Projekt sida för mantan! Här kommer de nya bilderna läggas upp! och lite allmänt vad som händer med bilen! [LÄNK] gamla bilder på bygger ----> http://www.garaget.org/mypage/gallery.p … lbum=50771
Lite nya bilder! Har Vart lite uppehåll med bilen nu. lite brist på pengar som vanligt. men så är det!
Har gjort klart fästen för stol och bälte och testat stolen i bilen. sitter som en prins samtidigt som jag fått Megasqurt et på plats och håller på o bygger om med mätare och drar el i bilen. ska som jag jag får till nått som ser bra ut så lägger jag upp några fler bilder
Tackar åter igen Sportstolen och Biltema för lite billiga delar Pedaler Fönster vevar o lite mättar hållare. Vart även huvlås och några tryckslangs klämmor. och lite annat smått