Problemet och fördelarna med ett forum är... Det poängteras aldrig hur viktigt det är med en ren stavning, man ställer sin fråga rakt upp och ner och får likfan svar på den oavsett hur den är framförd! Men chansen att man blir tagen seriöst är större om man stavar i närheten till rätt, kan man sen grafiskt och gramatiskt sett framföra denna på ett vackert sätt, då får man respekt hos iallafall mig när det kommer till att svara på frågor!
Jag har en förmåga att älska inläggen som skrivs såhär (detta är absolut inget mer än ett exempel):
hej min 240 har gott sönder jag tror jag vet vad det är men jag vet inte riktigt........ den vill inte starta när den är varm tror det är startmotor som är kass har inte testat!!! det e lite brådis för jag måste lämna tillbaka en film och jhag kan inte ta mig ner till byn utan bilen,,,,,,,, kan nån säg vad det kan vara?????????
Knappt att det går att skriva, jag berömmer er! Ni fattar budskapet, men det är fasen i det inte behagligt att läsa det!
Jag snortar inte kola, jag röker inte på... Är man redan dum i huvet, är det fel väg att gå! - Sabotage, Epilog, Här och nu