3570
Sök

Er uppfattning av körskolans/uppkörningsledarens petighet?

1 Inlägg
5 november 2006
De har en helhetssyn på sakerna och kuggar inte för enstaka fel. Körde själv upp nyligen på MC och det gick toppen trots en del småfel.

LYCKA TILL OCH KÖR FÖRSIKTIGT NÄR DU VÄL HAR LAPPEN!!!

NEPHI

Bry mindre, varva mer
5 753 Inlägg
5 november 2006
en fråga bara som jag skulle gissa att både jag å han som har gjort tråden skulle vilja veta: om jag gör ett trafik fel som INTE är trafik farligt så kan man klara sig endå?? eller?

Jag skryter inte gärna och spelar inte känd men jag är född till en stjärna och kommer dö som en legend!

53 Inlägg
7 november 2006
Trådstartare
Då var man en papperslapp rikare, det var ju inte så svårt:D

tack för alla råd!

glenne: Gjorde ett fel, en dam som hoppade fram bakom en mötande bil på ett övergångställe han jaginte släppa fram, det gillade han inte ritkigt. MEn jag blev godkänd:D

Bry mindre, varva mer
5 753 Inlägg
7 november 2006
å man får väll säga grattis då wink  ja imorrn då smäller de för mig smile men så de va inte så svårt då asså??

inte så svårt så man behöver oroa sig så mkt som man gör?
Senast redigerat av volvo_glenne (7 november 2006)

Jag skryter inte gärna och spelar inte känd men jag är född till en stjärna och kommer dö som en legend!

53 Inlägg
7 november 2006
Trådstartare
Nejdå, det var verkligne inga konstigheter. lykca till!big_smile

Bry mindre, varva mer
5 753 Inlägg
7 november 2006
hehe okej.. tackar smile jo man får se hur de går smile

Sleeper
3 084 Inlägg
7 november 2006
asså sista lektionen jag hade så körde jag med en körlärare som jag inte kört med förut... alla andra ggrna jag körde med min vanliga så sa han att jag körde skitbra... sista lektionen sket sig på 1 punkt gjorde ett rullstopp kanske körde 1km/h vid en stoppskylt körläraren rekommenderade mig efter det lilla felet att ta fler körlektioner... vilket jag inte hade tid med pga flytt. Gjorde uppkörningen tog 20 min sen hade jag kortet det enda körskolan vill e att suga ut pengar...

Usama C4 whitehouse, Clinton runs for barrack and bin ladin behind bush, where Bill plays with maiden - Run to the hillary, saddamly Reinfeldt FRA the quida(basen) makes law and Al become a bloody gore.
Dirka dirka muhammed Djihad!

Sök