4230
Sök

It´s fun effektoptimering? Är det bra? Någon som prövat?

4 Inlägg
3 augusti 2013
Trådstartare
Hej! Tänkte fråga lite angående ett företag som kallar sig It´sfun. Dem jobbar med "chiptrimm och motoroptimering. Min fråga är om någon här på garaget har någon vetskap/erfarenhet om deras produkter funkar bra, gällande felkoder mm? Tacksam för svar! smile

// Jacob

Öl innehåller kvinnliga könshormoner efter ett par kan man varken hålla käften eller köra bil!

243 Inlägg
3 augusti 2013
Jacob94 skrev:
Hej! Tänkte fråga lite angående ett företag som kallar sig It´sfun. Dem jobbar med "chiptrimm och motoroptimering. Min fråga är om någon här på garaget har någon vetskap/erfarenhet om deras produkter funkar bra, gällande felkoder mm? Tacksam för svar! smile

// Jacob

Hade en 730 -96 som var chippad hos Its Fun, gick felfritt utan felkoder. Aldrig några problem.

4 Inlägg
3 augusti 2013
Trådstartare
Okej låter ju bra! Tänkte att det kan vara bra att höra lite så det inte är någon skit man stoppar i bilen big_smile

Öl innehåller kvinnliga könshormoner efter ett par kan man varken hålla käften eller köra bil!

3 Inlägg
4 augusti 2013
Min bil är chippad av its fun i göteborg, inga felkoder och det funkar bra, sänker även bränsleförbrukning en aning smile

Forummoderator
26 340 Inlägg
4 augusti 2013
marcus0510 skrev:
Jacob94 skrev:

// Jacob

Hade en 730 -96 som var chippad hos Its Fun, gick felfritt utan felkoder. Aldrig några problem.

Vad är en "730", för den okunnige?
BMW?

Med ytterst vänliga hälsningar/Lars. Forummoderator
--------------------------------------------------------------------------
Melissa: "But they're all following you?"
Rubber Duck: "No, they ain't. I'm just in front." - Convoy.

243 Inlägg
4 augusti 2013
Mack skrev:
marcus0510 skrev:
Jacob94 skrev:

// Jacob

Vad är en "730", för den okunnige?
BMW?

Javisst

4 Inlägg
4 augusti 2013
Trådstartare
Tackar för bra svar! Blir troligen en sväng till Göteborg framöver big_smile

298 Inlägg
2 juli 2014
Har det i min rs6:a funkar kanon och jag kan starkt rekomendera dem, bra service efter optimeringen också .smile

Black widow

Sök