31 augusti 2013
Trådstartare
Söker efter en bättre plats att ställa bilen på. Just nu står jag på en plats där man inte får skruva alls och så vidare, vilket känns sådär, faktiskt. Inte för att jag är någon storskruvare, men skulle ibland vilja göra en eller annan småsak. Jag är inte ens svetskunnig och har egna verktyg, har egentligen inte några större krav alls, bara jag kan ställa bilen där på ett säkert sätt, belysning och el är en fördel, men inget måste.
Är det någon som vet något? Har ni kanske en äldre släkting utan bil som vill tjäna en hacka på villagaraget eller något annat tips? Jag är skötsam och ordentlig och tittar mest till bilen då och då, mycket sällan jag ens skruvar med något.
För att ge en bild av vad jag är intresserad av ekonomiskt så är det så att jag betalar idag 700 kronor i månaden för platsen totalt och då är det kameraövervakat. Jag betalar inte så mycket mer än det, kan jag förvara däck i anslutning till bilen (8 stycken sommardäck) är jag villig att lägga på mer än annars. Får jag plats med två bilar kan jag naturligtvis tänka mig att betala ännu mer.
Platser av intresse: Kungälv, Stenungsund, Ale samt den del av Hisingen som befinner sig utanför trängselskattsområdet.
Hör av er om ni vet något.
/SEpaket
Det finns ingen anledning till att inte göra någonting ordentligt bara för att ingen har vett att uppskatta det.