volvo 142 1974 isbils/grusräser projekt som införskaffades förra hösten, kördes i vintras och började rivas i våras, nu är den till stora delar färdig, men det finns väl alltid något att pilla med på en bil så jag kommer... Visa mer
extraljusen kändes större när de satt längre isär, men helhets mässigt tycker jag det blev bättre när de sitter ihop! smart med att ha möjligheten att sätta dit mer extraljus.
Ja tycker du borde satsa på rallyläppar... Den blir ju lite lätt rally stukad då .... BTW du har inga planer på turbo konvertering ??... eller har du andra planer???...
nja klart det skulle vara fränt med en turbomaskin, men det blir nog i en annan kaross isånnafall, mer byggd för stripp
okej....får man be om en liten film på upstart och /eller lite körning??
Ja men det blir sån lång väg att pumpa fram, men det gör kanske inget om man sätter en backventil.. Köpte en liten behållare på biltema som jag ska prova idag kanske.
nej jag har ju inte det, men har nu sett att jag bara har 0,15 bränsletryck och det ska vara 0,25. jag kan varken höja eller sänka så antingen har pumpen eller regulatorn sagt upp sig..