16 september 2013
Trådstartare
Som rubriken lyder så ska första fakturan skickas iväg, är företagare men aldrig gjort detta innan, bara mottagit kontant innan.
Jag har företagskonto på Swedbank, är i stort sett som ett privatkonto. Bankerna har ju i stort sett tagit bort all kontanthantering så får börja fakturera rätt mycket nu istället!
Frågor:
Kan jag skicka en faktura där jag använder mig av företagets kontonummer & clearingsnummer?
Eller måste jag skaffa bg-nummer?
Har ni några tips som ni tycker ofta fattas på era fakturor ni får?
Någonting som ni lägger till på era fakturor som kan vara bra att ha?
Jag har tänkt skicka mina fakturor via epost, är det bra eller dåligt? Man sparar både tid och pengar enligt mig.
Bara ös in med tips, ideér & frågor!!")
Är rekondfirma jag bedriver.
Mvh
Det går bra pch skicka pm om så önskas.
Gör det ordentligt eller ge fan i det!