4313
Sök

Wunderbaums får röda prickar..

13 Inlägg
10 oktober 2013
Trådstartare
Tja! Jag får "röda utslag" på mina wunderbaums i bilen.. Är de någon som vet
vad de kan va?

http://i.imgur.com/SSwuT0G.jpg

755 Inlägg
10 oktober 2013
TechnoMen skrev:
Tja! Jag får "röda utslag" på mina wunderbaums i bilen.. Är de någon som vet
vad de kan va?

http://i.imgur.com/SSwuT0G.jpg

röks det något i bilen?

If you want to win, You mustn't loose.

13 Inlägg
10 oktober 2013
Trådstartare
Nej.. :p

755 Inlägg
10 oktober 2013
skumt det är något i luften som får wounderboumen att reagera sådär, har du haft fler som blivit likadana?

13 Inlägg
10 oktober 2013
Trådstartare
De är en a-traktor köpte den för 6 veckor sedan och har bara hade som här två i..

349 Inlägg
10 oktober 2013
Som MSpader sa. Någonting i luften som ger en kemisk reaktion emot den stackars Wounderboumen, är inredningen möglig?

755 Inlägg
10 oktober 2013
det är antingen någon form av rök, t.ex. cigarett rök, avgaser etc. eller fuktigt i bilen, som cewee sa, är det något mer som är lite "sunkigt", mögligt? Känn i taket då rök är lättare än syre går det uppåt, om det är lite fuktigt i taket, då är det fukt i bilen, om det är smutsigt så är det någon form av rök.

13 Inlägg
10 oktober 2013
Trådstartare
De är nya sportstolar i.. de luktar inte mögel i bilen, inte i garaget heller men ni sa att de kan va avgaser? Jag har bara halva avgasröret på alltså bara från motorn och sen katten har jag kvar men inget efter den och då slutar de ju precis under passagerarsidan.. kan de va de?

755 Inlägg
10 oktober 2013
TechnoMen skrev:
De är nya sportstolar i.. de luktar inte mögel i bilen, inte i garaget heller men ni sa att de kan va avgaser? Jag har bara halva avgasröret på alltså bara från motorn och sen katten har jag kvar men inget efter den och då slutar de ju precis under passagerarsidan.. kan de va de?

om det kommer in i kupén så kan det vara möjligt.

514 Inlägg
15 oktober 2013
Möglig kupe tror jag på

Saabifierad
2 031 Inlägg
16 oktober 2013
Mässlingen??
Nej men testa med en ny wonderbaum med annan färg och se om den råkar ut för samma sak.
Senast redigerat av Slash (16 oktober 2013)

Miljöpartistisk riksdagspolitiker: På vägen hit denna dag såg jag något sorgligt, jag såg en pingvin som bara låg ner vid sidan av cykelvägen, och jag förstod nästan direkt varför: bensinpriset är ju enbart på 14 kronor.......... Skulle det ligga på 50 kronor idag skulle pingvinen vara uppe och göra det pingviner gör..... Tänk på det kära församling....Tänk på det!

Försöker iaf
12 819 Inlägg
19 oktober 2013
Fixa iaf avgassystemet omgående, inte nyttigt med gaserna inne i kupen. Fläckarna på granarna antar jag är fukt. Släng in en torrboll i den smile

Mvh Tommy

Ställ inte cykeln utanför stället, ställ den i stället istället.
Projekttråden - Handlar om en gammel Audi 100 2.3E och en Audi 100 Tqs. Typ44, det är kärlek det!

498 Inlägg
19 oktober 2013
Du har inte haft sex i bilen!? En sur slida kan ställa till med det mesta.

Jag är född i en seriekrock. i en rondell, en kväll, me öppna spjäll.

755 Inlägg
19 oktober 2013
SLG skrev:

XDDXXDXDXDXDXDxd kan inte hålla minen xD

847 Inlägg
19 oktober 2013
MSpader skrev:
SLG skrev:

XDDXXDXDXDXDXDxd kan inte hålla minen xD

HAHAHA iinte jag heller haha

Kika gärna in min Honda Crx som under våren går med turbo och bakhjulsdrift på vägarna! =)

Maskinförare
681 Inlägg
7 november 2013
Mina wunderbaums gör också såhär i min äckliga 740, har svartmögel i golvmattan så vet inte om det kan ha nått me de att göra? smile Och även som på bild är det Vanilj!

Kolla in min volvo 142 T5 projekt tråd! :)
http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=264442

755 Inlägg
7 november 2013
aDedorsson skrev:
Mina wunderbaums gör också såhär i min äckliga 740, har svartmögel i golvmattan så vet inte om det kan ha nått me de att göra? smile Och även som på bild är det Vanilj!

mögel indikerar på fukt, alltså har det med det att  göra tongue

Maskinförare
681 Inlägg
8 november 2013
MSpader skrev:
aDedorsson skrev:

Är detta så kallat rödmögel? eller är det svartmögel som blir missfärgad på den gula wunderbaumen? hmm

Kolla in min volvo 142 T5 projekt tråd! :)
http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=264442

755 Inlägg
8 november 2013
aDedorsson skrev:
MSpader skrev:
aDedorsson skrev:

Är detta så kallat rödmögel? eller är det svartmögel som blir missfärgad på den gula wunderbaumen? hmm

färgen har med reaktion mellan ämnen i luften och i wounderbaumen big_smile kan bli olika dock, allt har mening big_smile
Senast redigerat av MSpader (8 november 2013)

Sök