2976
Sök

Paket tips till en bilmek VW fantast som fyller jämnt, 60-talist

Bussförare
97 Inlägg
10 november 2006
Trådstartare
Som tråden lyder så behöver jag ett tips på vad man kan ge en VW fantast som har det mesta till sin bil.
Senast redigerat av axmark (10 november 2006)

Jag är inte full, jag är beautiful

FreddeK
10 november 2006
Ska det vara något till bilen eller får man sväva ut när man får ge ideer?

Bussförare
97 Inlägg
10 november 2006
Trådstartare
Ja helts skall det vara till bilen men jag är inte den som är den kom järna med förslag

Chef
103 Inlägg
10 november 2006
ja du inte lätt har en far som är likadan,,,, försökte i månader å få tag i ett rep objekt till hans 50 års dag,en karmann ghia som skulle bli hans hobby men de var sjukt svårt å dom ja hitta skulle dom ha hiskeliga summor för, men du kanske har större plånbok :-)

annars nå faktaböcker,historien om vw etc etc... ,studie besök i vw fabriken,en dag på racing bana.... bah kommer inte på nått nu kanske spåra li emen hoppas de ordnar sig å du hitTar nå bra.

Habere Unum Acceptabilis Dies!

draminbil.nu
1 382 Inlägg
10 november 2006
matte778 fick mig att tänka på den ultimata presenten till en vw fantast smile En resa till Wulfsburg och 2 dagar på "Auto stadt", VAG koncernens museum! Framförallt lär han uppskatta nostalgi hallen som är många våningar hög (5 eler något sådant) med bilar i mint condition wink
Fast det är klart att det hänger ju på pengarna och kanske han redan varit där :S
http://www.autostadt.de

Bussförare
97 Inlägg
10 november 2006
Trådstartare
ludde__mannen skrev:
matte778 fick mig att tänka på den ultimata presenten till en vw fantast smile En resa till Wulfsburg och 2 dagar på "Auto stadt", VAG koncernens museum! Framförallt lär han uppskatta nostalgi hallen som är många våningar hög (5 eler något sådant) med bilar i mint condition wink
Fast det är klart att det hänger ju på pengarna och kanske han redan varit där :S
http://www.autostadt.de

Tack för era tips hade väl tänkt mig något han har användning för till eller i samband med bilen, sedan tror jag att han redan har varit där han har liksom någon form av rötter därifrån.

Sök