Jo som sagt, Min käraste 855R Misständer och spottar och har sig, men har inga felkoder på att det är något fel.
För ca 100mil sedan märkte jag första misständningen vid hård körning men har inte varit mer sen dess, var även 4-5 minus ute..
Generatorn slutade ladda för ett par dagar sedan och någon dag innan det började spottandet och misständandet komma sakta men säkert, nu har jag löst det där med generatorn och va ute och provkörde, det blev inga gladare miner bara för generatorproblemet va löst, nu spottar och fräser den på varenda växel och vid hård körning
Köpte bilen i augusti och då var den nyservad med rotor, fördelare tändstift och olja och filter. så antingen har han bara tvättat av grejerna och satt tillbaka det för det ska verka bra eller så är grejerna nya och kanske (felmonterade) Bilen i övrigt visade sig vara i sämre skick än vad som sas och syntes i regnigt köp..
MEN Jag vill lösa mitt problem! Läst en massa trådar men inte kommit någon vart..
Misständer vid gaspådrag, den laddar 0,7bar endast.
Vad kan dom klassiska felen vara på dessa volvofemmor? Det är min första vitfemma så vettefan vad som är standard fel på dom.
Tacksam för alla svar!
Med vänlig hälsning