HOTROD LOWRIDER projekt som fortsätter i den gamla ägarens anda. Införskaffade inte denna bil för att gå mot originalstil :) Vill gärna ha tips och råd gällande fortskridandet.
Tog tag i interiören idag, rev ut säten och matta. Börjat pussla i ljuddämparmatta. Ovan den blir det en svart bilmatta. Måste bara få in baslåda o resten för en snygg kabeldragning först
Beställt vita framblinkers nu. Bak vill jag ha röda, men det finns väl inte till -67? Finns bara upp till -62 på nätet... SÅ att göra röda, är bästa alternativet köpa röd film och applicera? Tacksam för bra tips
Kul bygge angående bakljusen så skulle jag rösta på tona med spray jag tror jag köpte min på mekonomen resultatet vart över förväntat. Rätt dålig bild men det högra är tonat det andra är ett köpt usa-glas
Tackar för Mekonomenfärgen.... har nu 2 röda bakljus. Vita fram. 'Bara' ljuddragning, solfilm, passa in ny matta sen lite lull innan den är klar för sommaren 2014
Hade inte heller skyltbelysning på min. Det sket dem i på Dekra Fast funderade på nåt liknande dessa (med lampor i) på var sida om plåten. Satt på stötfångaren. http://www.biltema.se/sv/Bygg/Beslag/Ha … -st-86320/
Jag hittade ledlampor som var infällda i skruvarna till regplåten på stick & brinn, men när jag går in på sidan så står det bara error. Ner lagd? http://www.stickobrinn.se/ErrorPage.asp … 109-1.aspx Annars hade dessa skruv varit ett bra alternativ.
Ingenting är omöjligt, det omöjliga tar bara lite längre tid. ;)
tja, hade lite funderingar angående air riden, va är det för system som sitter monterat och finns de lite bilder att lägga upp på hur de är gjort ? skulle vara intressant att se, skulle va grymt å få på min kombi
En annan ägare bakåt i tiden som installerat, men tror det är ett hopplock med Blocket delar/Jula delar Firestonebälgar bl.a. Lyckas jag få in en kamera så ska jag visa bilder här... men tror jag måste mer än ta bort fälgarna för att få till en bra bild. Annars välkommen att krypa under den, står i Söderhamn Det var looken med en 4dr lowrider som fick mig att köpa denna. Men nu fixande mot hur jag vill ha den...
Just nu sliter jag med att få till mattan på ett bra sätt, va inte så enkelt som jag trott skam den som ger sig
Om jag skall göra om något mekanisk inna sommaren så är det att försöka få till grövre luftslangar, sugrör på nu men vill ha upp diametern så man kan höja den liiite snabbare. Långsamt system... men vem har bråttom
Okej :p de ja egentligen unda över var vell bälgarna i fram vilken storlek å så man ska ha för att dom ska få plats i amazonens framvagnsbalk utan att kapa bort hela framvagnen, fjäderfäste i balken på amazon är vell aningen mindre en på en jänkare kan ja tänka mig :p