Okej, eftersom så många skrivit till mig och frågat efter boken så får jag väl skriva här ist för att svara till alla enskilt.
Saken är den att jag fick ner alla filerna, och precis när jag fått ihop det så som det skulle vara (kapitel för kapitel osv.) så råkade jag ut för en hdd-krash, och klart som fan så var det hdd:n som filerna låg på.
Så ska inom en snar framtid ta mig tid (typ 8 timmar eller vad det tog) att tanka ner allihopa på nytt och sedan hosta den på nåt bra ställe.
Okej, eftersom så många skrivit till mig och frågat efter boken så får jag väl skriva här ist för att svara till alla enskilt.
Saken är den att jag fick ner alla filerna, och precis när jag fått ihop det så som det skulle vara (kapitel för kapitel osv.) så råkade jag ut för en hdd-krash, och klart som fan så var det hdd:n som filerna låg på.
Så ska inom en snar framtid ta mig tid (typ 8 timmar eller vad det tog) att tanka ner allihopa på nytt och sedan hosta den på nåt bra ställe.
Ha det bra allesammans!
Jag tycker du ska låta bli att piratsprida Stoffes bok. Visa lite respekt mot hans familj istället och besök webbsidan och läs den där.
// Gurra BMW 530 med Alpine F1 Status, Scanspeak Illuminator, 2 x Genesis DMA, 4 x Genesis DMX Tävla i bilstereo? Besök Svenska Bilstereoförbundet för info.
Väcker denna tråden till liv igen och ber alla nybörjare att ögna igenom Stoffe´s verk en eller två gånger då det förklarar i stort det mesta med bilstereo och varför.
Så slipper vi också nya trådar om exakt samma saker..
Ha det bra allesammans!
Jag tycker du ska låta bli att piratsprida Stoffes bok. Visa lite respekt mot hans familj istället och besök webbsidan och läs den där.
Jag håller helt med, Det är klart att vi ska hedra minnet av Stoffe, med att låta hans bok vara som den är.
Men åtminstone ett fel finns det i den del som visar konarea kontra högtalarstorlek, siffrorna stämmer inte så bra.
Tycker att det är bra info annars.
Har för mig att det har diskuterats en del om batterier och generator här på forumet om att det inte heller ska vara riktigt rätt, i övrigt en toppenbok!