3291
Sök

Bmw 335d Touring Dippad/stance

Här kommer ni kunna följa mitt projekt och samarbete med plastit.se. (sponsor för 2014) Bilen är en Bmw 335d. Bilen kommer att dippas med hjälp av plasti dip. Bilen kommer att under nästa år att synas på olika bil träffar runt om... Visa mer

90 617 Visningar
Projektet avslutat 15 september 2014
Vestfold chiptuning Stockholm
2 405 Inlägg
13 mars 2014
Blir de någon invändig styling då? smile

Sponsor:
Danielssons bilplåt
Ledworks Sweden

485 Inlägg
14 mars 2014
Trådstartare
psyco skrev:
Blir de någon invändig styling då? smile

inte mycket pga pickisen själ mycket av tiden,men lite ändringar kommer ske under året tongue

485 Inlägg
18 mars 2014
Trådstartare
då va det dax för lite info, har börjat riva ner partikelfiltret,vilket jävla bök mad intercoolern är klar,bilder kommer sen när humöret lugnat sig tongue

ha en bra dag alla där ute, å kör lugnt smile

68 Inlägg
18 mars 2014
trevligt projekt! smile när är bilen klar? antar till elmia eller? big_smile

keep up the good work! smile

485 Inlägg
18 mars 2014
Trådstartare
livebythedream skrev:
trevligt projekt! smile när är bilen klar? antar till elmia eller? big_smile

keep up the good work! smile

tackar,till elmia e den klar tongue

BONKERS
519 Inlägg
18 mars 2014
fränt projekt!! kommer bli så jäkla rått!! 

btw jobbar du möjligen i kinnahult? helt hundra på att jag sett din bmw med gröna fälgar där ett par gånger  och även mött dig en gång smile

485 Inlägg
18 mars 2014
Trådstartare
gotich skrev:

btw jobbar du möjligen i kinnahult? helt hundra på att jag sett din bmw med gröna fälgar där ett par gånger  och även mött dig en gång smile

tackar smile nä fan jag jobbar inte där men vi har verkstan i dom krokarna, så du har set rätt wink

Member of LowMotion
1 705 Inlägg
18 mars 2014
Håller med gotich!

Btw hampus, du får vara med och tjöta på att han får vara med i (s)LowMotion! wink

Projekt Bmw F11 sponsrad av:
Rekondkompaniet.se
Coro-Tuning

BONKERS
519 Inlägg
18 mars 2014
xc_70 skrev:
gotich skrev:

tackar smile nä fan jag jobbar inte där men vi har verkstan i dom krokarna, så du har set rätt wink

okej skojj jag jobbar i gamla pelle vävare lokalen nämligen. kul att du håller till så nära då lär man få se bilen live nån gång och kanske tjöta lite wink

figge_stunter skrev:
Håller med gotich!

Btw hampus, du får vara med och tjöta på att han får vara med i (s)LowMotion! wink

hehe tjata och tjata men klart hade hans bil passat i lowmotion;) och de skall bli redigt skojj att se denna bilen!!

485 Inlägg
18 mars 2014
Trådstartare
https://www1.garaget.org/gallery/images/80/79159/79159-fa7f5046a78340c9e66df2022d804986.jpg

https://www1.garaget.org/gallery/images/80/79159/79159-5dbc8978bd07a9ceac7399515d678f16.jpg

så nu är sat tyget ur bilen mad det blev lite tomt tongue så nu ska nya röret på plats sen lite programvara big_smile

485 Inlägg
18 mars 2014
Trådstartare
gotich skrev:
xc_70 skrev:
gotich skrev:

okej skojj jag jobbar i gamla pelle vävare lokalen nämligen. kul att du håller till så nära då lär man få se bilen live nån gång och kanske tjöta lite wink

figge_stunter skrev:
Håller med gotich!

hehe tjata och tjata men klart hade hans bil passat i lowmotion;) och de skall bli redigt skojj att se denna bilen!!

vilken av dom? bmw är klar till påsk och audin strax efter det:) sen är det dax för nästa bil lol

BONKERS
519 Inlägg
18 mars 2014
xc_70 skrev:
gotich skrev:
xc_70 skrev:

figge_stunter skrev:
Håller med gotich!

vilken av dom? bmw är klar till påsk och audin strax efter det:) sen är det dax för nästa bil lol

haha ja du denna bmwn ser ju mer än lovande ut! men audin den är på en helt annan nivå !! den vill jag se live dirr!!! hehe

485 Inlägg
18 mars 2014
Trådstartare
gotich skrev:
xc_70 skrev:
gotich skrev:
xc_70 skrev:

haha ja du denna bmwn ser ju mer än lovande ut! men audin den är på en helt annan nivå !! den vill jag se live dirr!!! hehe

bara å glida förbi smile

485 Inlägg
18 mars 2014
Trådstartare
xc_70 skrev:
gotich skrev:
xc_70 skrev:

bara å glida förbi smile

är tillbaka i garaget o 1tim ca

BONKERS
519 Inlägg
18 mars 2014
xc_70 skrev:
xc_70 skrev:
gotich skrev:

bara å glida förbi smile

är tillbaka i garaget o 1tim ca

ikväll går ju inte men skall fasen svänga för bi om jag ser din bil där i veckan smile

485 Inlägg
23 mars 2014
Trådstartare
JKDesign skrev:

Blir riktigt grymt! Coolt att du vågar göra egna grejer och inte tvekar på att sätta kapen i bilen smile

tack så mycket,kul å höra sånt. ja det underlättar att vara lite insane tongue

2 405 Inlägg
23 mars 2014
Du gör nästan allt rätt, men bara för o va den. Matt tonade strålkastare på en övrigt så perfekt bil.. Använd film gubben smile

Sponsor:
Danielssons bilplåt
Ledworks Sweden

Sök