Hej allesammans!
Vad roligt med lite fler följare!
Var ett tag sedan jag uppdaterade, har varit för varmt nu i sommar för att pyssla tycker jag.
Men har gjort lite smågrejer nu här på senaste så tänker göra en liten uppdatering med det!
När jag för några månader sedan tog bort min takvinge på bilen så upptäckte jag att jag hade världens fulaste dekal under; "www.volvia.se". Och inte så roligt när den sitter på insidan av bakrutan, under toningen. Dock har jag ju solarplexus toning men den är inte heller en barnlek att ta bort, helst inte från bakrutan. Egentligen skulle man monterat ner "sidokuddarna" på baksätena och tagit bort hatthyllan men det kändes alldeles för omständigt. Dock var jag tvungen att ta bort c-stolpen(?) på ena sidan i bak för att kunna plocka bort toningen.
Använde faktiskt Biltemas Label Off och en klickskrapa och det funkade faktiskt väldigt bra. En hel del gnuggande och skrapande bara men resultatet blev bra!
Klistret var det svåraste att få bort, men det gick ju tillslut det med..
Klart!
Har även bytt regskyltar på bilen. Hade såna där fula gamla i plast, sen tycker jag är själva hållarna till regskyltarna är sjukt fula så dom tog jag också bort. OBS: bilen är så otroligt skitig på bilderna, hade varit dåligt väder..
Fula hållaren + bsr listen.
Skylten och bsr listen borta!
Missade helt att ta en efterbild märkte jag..
Men som sagt, bytte även i fram!
Satte dit dom nya skyltarna med dubbelhäftande tejp som jag köpt på ÖB, det sitter riktigt bra om man gör rent ordentligt innan.
Resultatet! Tycker personligen att det blev mycket snyggare och mer cleant.
Allt för den här gången