Har länge vart inne på att smacka i en bur i mitt 940 projekt.. De är en Volvo 944 1997.nån som vet hur man kan gå vägen? Enligt vissa behöver jag inte regga och vissa andra måste jag.. Bilen ska vara på vägen besiktigad! Tacksam för svar!
Du måste regga bort baksätet & samt inte ha några rör som går längre fram än till typ B-stolparna (men man kan ju med lätthet bygga en hel framänd som är avtagbar med skarvrör.
stolarna & övriga grejjer i fordonet skall vara original vid reggningen. bla.
Förstår inte de här med halv bur min polare har en 240 turbo med full bur utan baksäte och sport stolar. Det står även i papprerna att den är reggad med bur och stolar om man söker på reggen http://www.garaget.org/?car=134294&image=2196799
Varje beröring av bromspedalen är första tecknet på rädsla !!!
its only illegal if you get caught!
Så i min skyline så måste jag ha org stolarna i för att kunna regga in den med bur ?
Om du skall följa registreringsreglerna ja. ,men de flesta besiktningsföretagen bryr sig inte så mkt så länge som allt i övrigt funkar som det skall.. bla att 3-p bältena går fritt & inte hasar i stolarna exempelvis.
ah de är så det ligget till inte undra på att man har kunnat bes bilen och andra bilar med såna stolar
KHRacing skrev:
XL-Dempa skrev:
Så i min skyline så måste jag ha org stolarna i för att kunna regga in den med bur ?
Om du skall följa registreringsreglerna ja. ,men de flesta besiktningsföretagen bryr sig inte så mkt så länge som allt i övrigt funkar som det skall.. bla att 3-p bältena går fritt & inte hasar i stolarna exempelvis.
Varje beröring av bromspedalen är första tecknet på rädsla !!!
its only illegal if you get caught!