tackar tackar kul att ni gillar det ni ser . tips på fälgar upskattas inga svindyra fälgar får max kosta 10k då jag har lagt så mkt pengar på motor o så
Rota grid är ju grymt snygga och inte allt för dyra (prem lagd)
lite uptade från dagens första dagen i verkstan tog o fixa lite grejjer börjar med det som är bra
lackat insidan av bakluckan vart riktigt blankt o bra 3 lager utav en riktigt bra klarlack som ska på hela bilen
sen till det tråkiga så har tydligen bilen varit lite smälld på bakskärmen såg ut som en parkeringsskada så bakskärmen va spaklad med 4mm spackel tur att man upptäckte det så vart o värma o hyvla bort all spackel o slipa plåtrent imorgon blir det o rikta till det o finspackla tunt jävla nötter som bara gör fuskjobb..
Kommer följas! Det där med spackel är mindre skoj, kommer ihåg när lillbrorsan min köpte en Duett och när vi tog ner den och skulle renovera så var det minst 1cm spackel runt hela Karossen...
det va ett tag sen jag uppdaterade med lite bilder men det har inte funnits tiden då jag går i skolan från 08:00 tll 15:00 och sedan jobbar jag från 15:10 till 00:00 men idag jobbade jag till 20:00 har iaf värmt o hyvlat bort spacklet från bakskärmen de va en hel del spackel på den det visade sig också va en krockskada / parkeringskada men det är åtgärdad nu och fin spacklad bara känns jävla skönt o göra det rätt istället för o fuska som gamla ägaren eller vem det nu va som spacklade det riktiga idioter.. iaf här kommer lite bilder