För ett tag sedan blev jag kontaktad av en fotograf som ville fota bilen i olika miljöer. Kan vara skoj att ha riktiga foto så för några dagar sen blev det gjort.Spännande och se det färdiga resultatet
V. I. R. U. S. (Very Immature Racers of the United States)
For Those Infected With RACING Disease, Our Motto: "YOUNG ONCE, IMMATURE FOREVER"
Första medlemmen utanför US.
fy fa...aaan...!! Älskar stuket...!!! Den är för härlig... Bilderna får en att känna lite inspiration... //Håkan
Tack så mycket! Jättenöjd själv oxå, njuter av varenda minut bakom ratten Hoppas det ger dej en liten kick med ditt projekt
Suget finns där nu, skall inom närmaste tiden köpa grejjor till framvagnen så jag får ner bilen på hjul.. lite bekymrad vilken hårdhet jag skall ha på framfjädrarna... sonderat lite, och allt från 250 lbs -> 375 lbs??? Fjädrarna är ju inte så dyra, så jag skall börja med 250 lbs så får jag prova när jag får fart på bilen igen... men som sagt... det pirrar igen när jag ser den i garaget, å det gjorde det inte gjort under hela våren må jag säga... //Håkan
Då var man hemma efter en vecka i värmen på Rhodos Givetvis blev bilen luftad ganska omgående mellan skurarna Känns som säsongen lider mot sitt slut, så snart kan man sätta igång med olika ändringar/ förbättringar
Då var man hemma efter en vecka i värmen på Rhodos Givetvis blev bilen luftad ganska omgående mellan skurarna Känns som säsongen lider mot sitt slut, så snart kan man sätta igång med olika ändringar/ förbättringar
Grymt skönt stuk på den! Vad är planerna i vinter då?
Ska besiktigas i juli 2015 så det finns lite saker att greja med angående det.Bland annat ska avgassystemet ändras, koppla in tuta Byta torkarmotor , ny kylare . Underredet ska göras i ordning, hann bara med hjulhusen i vintras Kommer säkert att dyka upp mer under tiden att fixa samt att jag håller några saker lite hemliga. Så det blir nog fullt upp till nästa vår!
Har på sistone tyckt den känts skum i styrningen. Precis som lite svampig, odistinkt. Körde en runda i helgen och nu var det riktigt kass. Ca kvarts varv glapp på ratten!
Visa sej att ena bussningen hängde löst sidan om Inte konstigt det glappa! Får bli rejäl översyn undertill i vinter