Blev ju en skaplig skillnad! Tror jag slår till på ett par såna jag med, nuvarande med smådioder syns ju knappt :p
Tycker jag absolut du ska! dessa lyser upp lamphuset i klass med halvljusen som är 55w xenon
Perfa, så många lampor o hålla koll på men visst är det T10 W5W till posljus? (Saab 9-5 även här) Du får gärna länka Ebay annonsen om du har kvar den. (Förmodar att du har köpt dom där
Hit the clutch, hit the gear, hit the gas and I'm gone
Är ju iaf en bred kant snyggt som attans aja:) Du har inge problem med oilsludge eller tcs styrdonet på denna`?
Inga bekymmer alls med oilsludge eller tcs.. dock ett skumt bränsleproblem som gör att jag får misständningar som attan vid 5200rpm Har sprillans stift och testat annan tändkasett
Blev ju en skaplig skillnad! Tror jag slår till på ett par såna jag med, nuvarande med smådioder syns ju knappt :p
Tycker jag absolut du ska! dessa lyser upp lamphuset i klass med halvljusen som är 55w xenon
Perfa, så många lampor o hålla koll på men visst är det T10 W5W till posljus? (Saab 9-5 även här) Du får gärna länka Ebay annonsen om du har kvar den. (Förmodar att du har köpt dom där
Japp det är T10 w5w till positionsljusen, även samma till regplåtsbelysningen!
Är ju iaf en bred kant snyggt som attans aja:) Du har inge problem med oilsludge eller tcs styrdonet på denna`?
Inga bekymmer alls med oilsludge eller tcs.. dock ett skumt bränsleproblem som gör att jag får misständningar som attan vid 5200rpm Har sprillans stift och testat annan tändkasett
Min 9-5 aero gick tcs och oilsludge döden till mötes:/ skulle kostat 12000 kr att laga och jag köpte bilen för 15000 1 år innan:) Dock ska dem prisas för sitt gigantiska utrymme i kupen:) Men prenumererar så jag får se om suget efter kombi kommer igen:) Just nu e jag rätt nöjd med min 9000:)
Är ju iaf en bred kant snyggt som attans aja:) Du har inge problem med oilsludge eller tcs styrdonet på denna`?
Inga bekymmer alls med oilsludge eller tcs.. dock ett skumt bränsleproblem som gör att jag får misständningar som attan vid 5200rpm Har sprillans stift och testat annan tändkasett
Min 9-5 aero gick tcs och oilsludge döden till mötes:/ skulle kostat 12000 kr att laga och jag köpte bilen för 15000 1 år innan:) Dock ska dem prisas för sitt gigantiska utrymme i kupen:) Men prenumererar så jag får se om suget efter kombi kommer igen:) Just nu e jag rätt nöjd med min 9000:)
Sålänge man sköter oljebyten och har senaste VV så är ju inte oilsludge något jätteproblem
Men kan säga att nästa saab ska bli en 9000 2.3t av valfri modell, riktiga vilddjur är det! Men det lär ta ett par åt tills jag byter hoppas jag
Inga bekymmer alls med oilsludge eller tcs.. dock ett skumt bränsleproblem som gör att jag får misständningar som attan vid 5200rpm Har sprillans stift och testat annan tändkasett
Min 9-5 aero gick tcs och oilsludge döden till mötes:/ skulle kostat 12000 kr att laga och jag köpte bilen för 15000 1 år innan:) Dock ska dem prisas för sitt gigantiska utrymme i kupen:) Men prenumererar så jag får se om suget efter kombi kommer igen:) Just nu e jag rätt nöjd med min 9000:)
Sålänge man sköter oljebyten och har senaste VV så är ju inte oilsludge något jätteproblem
Men kan säga att nästa saab ska bli en 9000 2.3t av valfri modell, riktiga vilddjur är det! Men det lär ta ett par åt tills jag byter hoppas jag
Är på min tredje 9000 nu:) hittade en oslipad diamant med 1 ägare och 15400 mil på mätarn:)