Då vart de äntligen dags för en liten update igen.
Har alldeles för mycket att göra på jobbet så det blir lite mek, sen ska hela familjen ha hjälp med hjulskiften på deras bilar
.
Men det har allt blivet en del mekande
.
NOS emblem på bakluckan är monterat
Lite roligare med emblem än fritt från dom, lite ful snyggt
.
Vad kommer det att hamna här då?
Jodå såklart, tröskelskoning original
..
Sen blev det byte av grenrör till ett extraktor, låter riktigt gött nu må jag säga, lite högre än innan
men det är bara gött
,
Fick ta loss 7st med rör tång den sista fick vi borra ut för den satt som berget och gick såklart av precis vid toppen när vi svetsat fast en mutter för att loss, men det gick till slut efter många om och men,
Det hela gjorde det inte lättare att ett litet borr gick av i skruven...
Så fick ta ännu mindre och borra runt borret i skruven i blocket, men det gick att gå det bra efter ett par timmar slit.
Men nu är det där
.
Sen blev det en beställning på ett Läder kitt till baksätet.
Typ ett reperationskitt för att färga om och laga eventuella revor på lädret,
Eftersom det inte finns nytt och att klä om det var lite väl dyrt så tänkte jag göra det så gott som nytt.
Förhoppningsvis får jag det snart av och kan sätta igång, så kommer det upp bilder på före och efter bilder.
Man får slipa ner och ta bort allt gammal färg för att sedan göra om allt från början.
Tror det kan bli riktigt bra
.
Även sjusterat in dörrarna så gott det går och ska ge mig på en tvätt imorrn tänkte jag på lunchen på jobbet,
Sen återstår de sänka, fälgar, fram och baksäte, så Elmia här kommer jag!
Något som även hänt med centrallåsen runt om, har kopplat in alla kablar och har inga glapp,
men det vill ändå inte fungera.
Någon som har någon koll på sådant?