Det känns som att US Blaster håller högre kvalittet än t.ex. MDS och andra lågbudget-märken. Mer "tyngd" i grejerna om ni fattar vad jag menar ;-).. Har flera prylar från US Blaster (www.fetbas.com) och de har varit kanonbra!
rätta mej om jag har fel, men US blaster är väl precis samma element som MDS, bara annan färg, och annat namn i stort sett. snackade med en återförsäljare av US blaster, som påstod det, och på han lät det som att han tyckte MDS var bra... doh!
Har två US Blaster Rock Series 4ch till mitt system ett till basen (kicker S12L54) och ett till framsystem och 6*9 (impact 5,25" och ns30 fram och alpine 6*9) stegen driver basen riktigt bra men orkar inte riktigt med de andra. Har provat MDS steg i samma prisklass (1500:-) och dom funkar inte alls lika bra. Har dock inte provar högtalare från US blaster.
Jag har ett 4ch steg från us blaster på 4*150 w. En 12" bas från samma på 400 w. o 2 mds gp1 6*9. med en kenwood huvudenhet.. en polare köpte liknande grejer från mds fast med 2 steg till ungefär samma storlek på bas + 6*9.. och skillnaden på ljud är enorm.. mitt system låter riktigt mkt bättre än polarens.. Adde
tycker bara en sak, lägg på ett par hundra lappar å stig ur budget träsket (som jag själv sitter fast i vad det gäller allt utom skrikarna fram =/ det blir bättre ljud å bättre hållbarhet...