Med ytterst vänliga hälsningar/Lars. Forummoderator
-------------------------------------------------------------------------- Melissa:"But they're all following you?" Rubber Duck:"No, they ain't. I'm just in front." - Convoy.
Om det är den vita på din sida så.... Coilovers 19-20" fälgar Vindavvisare Ögonlock Tonade rutor R-design.... Sen nästan det viktigaste i min mening, lacka d en svarta plasten runt om bilen i samma färg som bilen (eller om nedlackning ingår i R-design på c30 - har dålig koll på just c30)
Om det är den vita på din sida så.... Coilovers 19-20" fälgar Vindavvisare Ögonlock Tonade rutor R-design.... Sen nästan det viktigaste i min mening, lacka d en svarta plasten runt om bilen i samma färg som bilen (eller om nedlackning ingår i R-design på c30 - har dålig koll på just c30)
19" fälgar har ja, vindavvisare e på posten, 3" avgas likaså... coils efter vintern. tona e beställt tid...
ögonlock, vart hittar ja de? Finns så dåligt just te C30...
Haha ja de ja:) Ne ja gillar när de e 2 delat me färgen, sen föredrar ja nog dessa kjolar met än R, vi har haft några R-design i våran hyrbilsflotta o har nog tröttnat på de när man sett samma i 4 år:D
Färgen går ju att diskutera men jag älskar hur de integrerade en iPad i mittkonsolen. Krävs ju såklart en jääävla massa jobb men har man inget bättre för sig så. Regga dig annars här och spana runt, finns en del smått och gott: http://www.c30crew.com/forum/forum.php