Håller med föregående talare, vilket driv du har! Riktigt imponerad! :-)
Why is it when your wife or girlfriend gets pregnant, all her friends rub her belly and say "congratulations!"
But nobody rubs your dick and says "good work!"
Har gjort klart catchtanken. En Dw300, en Dw200, Nuke filter, Speeding backventiler, BJP Race kontakt/genomföring, egenpulad "fuellog" och massa aluminium Nipplarna användes för att provtrycka tanken. Tät va den Tätat med softseal, för jag va för lat för att svarva ett o-ringsspår Insidan Hållarna för pumparna
Här har det inte hänt nåt på ett tag. Beror på att jag inte varit i garaget nånting alls på senaste tiden. Har haft semester Men tog en sväng idag. Flyttade plattan för pedalstället så broms och koppling kommer närmare gaspedalen, va inte nöjd med hur det satt förut. Sen har jag fyllt igen massa hål i torpeden.
Har skaffat mig en rörbock också. En sån som alla säger är så kass Men tänkt sandfylla rören innan jag böjer. Så nu kan jag snart komma igång med bashbars.
Ja, då har man fått ihop främre bashbar. Lite småfix kvar på den bara. Fick som väntat inte till dom skarpa böjarna, blev veck osv. Sandfyllde, hade aluplåt emellan men blev inte rikitigt bra ändå. Men det duger bra för mig tillsvidare Ragnar var med och hjälpte till. Blev en långkörare hela lördan fram till 3 på natten
Tackar Ja det har varit lite uppehåll med bilen ett tag. Haft semester, blivit hyffsat seriös med mtb-cykling, varit med familj och vänner osv. Bröt nåt revben för 4 veckor sen oxå, så har ju fått ta det rätt lugnt Men fått upp lite glöd nu när lite grejer börjar ramla på plats. Kom och tänka på en sak nu när jag börjat pyssla dit kylarna. Du skulle ju skicka en volvo-fläkt till mig
Tackar Ja det har varit lite uppehåll med bilen ett tag. Haft semester, blivit hyffsat seriös med mtb-cykling, varit med familj och vänner osv. Bröt nåt revben för 4 veckor sen oxå, så har ju fått ta det rätt lugnt Men fått upp lite glöd nu när lite grejer börjar ramla på plats. Kom och tänka på en sak nu när jag börjat pyssla dit kylarna. Du skulle ju skicka en volvo-fläkt till mig
Du får skriva på fb Men kommer fan inte ihåg vad jag gjort av den.. har inte sett den på skitlänge! Enda jag sett är den ruttna biltemafläkten