Ska bli en billig nybörjardrifter som har potential att bli nått mer om jag fastnar för sporten drifitng :) Ska vara körklar våren 2015 för att ge mig på dom första träningarna.
Ja bara de är bra överraskningar Klistermärket sitter på utsidan, har aldrig haft problem med att torkaren har bort dom Bara man gör rent riktigt bra innan och ser verkligen till att den sitter så funkar de bra. Har gjort så på ca 8 bilar och alla sitter,fast torkaren går över dom
Tonade blinkers röda och sedan klarlackade lycktorna. Den ena vart väl sisådär, den andra blev bra
Motorrummet innan jag började riva det. Smart att nån satt en blå plastslang mellan kärlet och kylaren. Skulle va bra om den klarade temperaturen och inte smälte i ändarna så den lossnar då och då...
Skuffen färdig kapad, nu är de bara att svetsa i ny plåt
Har nu bestämt mig för hur de ska bli. Blir ingen turbo just nu, utan de får bli sugis maskin. Senare planerna är redan bestämda men de får ni se när den dagen kommer
Då tiden och orken att uppdatera tråden inte finns så kommer jag sluta uppdatera och fokusera på byggandet istället. Bygget är redan långt gånget ifrån senaste bilderna.
Den som vill se hur de går med bygget får hålla koll på min sida här på garaget, åka på div. träningar som t.ex. driftbash eller hålla koll på Buntband Racing@Facebook.
Tillsvidare.. Tack för dom som följt tråden hittills, hoppas på ett rykande 2015!