3593
Sök

Tjenna Går bilen igenom Bilprovningen med 2,5"

62 Inlägg
3 december 2006
Trådstartare
Hej
Jag tänkte fixa 2,5 tum på min calibra.. Det ska vara från katten 2,5 sen  en dämpare (simons) och en slutdämpare japs.. Gå bilen igenom bilprovningen me de??
Hört mkt om de att dom gör de men jag ta upp den frågan här också så att man är säker..
Senast redigerat av Calibra_Johan (3 december 2006)

498 Inlägg
3 december 2006
Calibra_Johan skrev:
Hej
Jag tänkte fixa 2,5 tum på min calibra.. Det ska vara från katten 2,5 sen  en dämpare (simons) och en slutdämpare japs.. Gå bilen igenom bilprovningen me de??
Hört mkt om de att dom gör de men jag ta upp den frågan här också så att man är säker..

den går igenom med 2,5" system..
2,5 är väl nästan vad orginalsystemet är på väl?

227 Inlägg
3 december 2006
min går igenom med 3 tums från turbo, sport catt, en dämpare och sidepipes så skulle inte tro de e nåra som helst problem med 2.5

VVS:are Våga Vägra Saab ;)

29 Inlägg
3 december 2006
Du får ha vad fan du vill. bara det inte går över 100db och det gör det inte. wink

62 Inlägg
3 december 2006
Trådstartare
Okej tack!

2 652 Inlägg
3 december 2006
jag körde igenom min med 3" utan problem ,, han sa bara = de bra med rostfritt sen va de bra

301 Inlägg
3 december 2006
Calibra_Johan skrev:
Hej

Det är inga problem min audi har exakt samma den gick igenom han gillade inte jappsen men det skiter juh ja i smaken är som baken.

Toppfarten skiter väl jag i, det är hur snabbt man kommer dit som man vill åt!

141 Inlägg
4 december 2006
Den ska gå igenom. besiktigade min 740 förra veckan me 2,5 från katten o en dämpare så de låter en del. Han sa att dom inte mäterljudnivån längre men om ja blev stoppad av polisen så skulle de förmodligen inte gilla det. så länge avgasvärdena inte överstiger gränserna så ska de nog gå bra.

Bmw 325 e36 Turbo

Sök