Ostsåsen skrev:
Kristian_V skrev:
Inte menat att starta nått här. Men "Ostsåsen" vad kör du för bil?
Din info avslöjar inget, medans dina posts definitivt pekar åt ett vist märke!
Vill du vara så vänlig och gå in i din profil o fyll i bil, och vilken stad du kommer ifrån.
(Gäller för övrigt alla andra också, som inte redan gjort det.)
Är det för mycket begärt..? :?:
Varför ska jag lägga upp min bil? För det första så vill jag det inte och för det andra så står det i garaget.org:s regler att bilen skall vara intressant, vilket min inte är. Varför ska jag fylla i vilken stad jag kommer ifrån? Det är inte direkt någon regel här.
"Är det för mycket begärt?" frågar du mig och alla andra ... Att fylla i information om sig själv är frivilligt. Vill man inte det så tycker jag verkligen inte att man ska göra det.
Däremot så tycker jag att det inte är för mycket begärt att man inte skall posta direkta lögner i ett allmänt forum, vilket jag anser att du gjorde tidigare i tråden. Japp, jag hänvisar till de variabla ventiltiderna, eftersom du tydligen inte hade en aning om vad du skrev om.
Jag har försökt att utrycka mig så gott det går utan att hänga upp mig på dina idiotiska person angrepp. Men du gör det minsan inte lätt...
1. Tråden handlade om avgassystem, Du drar iväg i en annan riktning, med motiveringen att jag ljuger..?
2. BMW har haft VANOS
som standard i ALLA sina modeller i flera år, var det så..? (De har haft det i två år! Tre snart om man skall vara "besserwizzer" viklet du med all tydlig het visat att du är!)
Jag hade en bra aning om vad jag skrev om, men dels har jag inte 100% koll på ALLA märken eller modeller (Jag har andra intressen i livet än i sitta och plugga bil specar hela dagarna.)
Jag vet dock några LÖGNER som du far med.
1.
Variabla ventiltider sitter i nästan alla nyare bilar och har gjort det ett bra tag. LÖGN!!! (Sitter i några, är långt ifrån alla!
2.
Lägg märke till ALLA bensinmotorer och har gjort så i ganska många år nu. Två tre år, är inte = ganska många... LÖGN!!!
3.
Bmw är bara ett exempel, variabla ventiltider finns - som sagt - i de flesta bilar idag och har gjort ett bra tag. BMW och vilka fler? (Missar du en enda, så är det du som är en lögnare!)
4.
Och nu lägger vi ner den här disskutionen, har redan blivit sandlådenivå så det får räcka. Vem tog ner det på den nivån..? Jag snackar avgas system och du hänger upp dig på att jag inte framför hur bra din uppenbara favorit (BMW) är. Så då blir jag lögnare..?
P.S. Var du bor och vad du kör, är fullkomligt ointressant för mig. Men du hugg direkt... Vad är det för fel på dig? (Det skiter jag igentligen i också.) Jag passade också på att rapportera dina person angrepp till moderator, får se hur det artar sig. Sådanna som du tar lätt död på ett forum med din negativa instälning.
OVER AND OUT !!!