Hejsan hejsan, ber om ursäkt för att jag inte varit särskilt aktiv, det blir lite stilla när man är student men nu jävlar är det igång igen! igår beställdes coils hem för att sänka stridsvagnen. sedan blir det efter idag bara att slipa klart en fälg till sen ska de lackas samtidgt som jag ska göra vid lacken (på bilen) där det släppt sedan dekalerna på, sen ser ni mig på truckmeet (1maj) och tyskbilsträffen (bellasplace i bromölla sista lördagen i juli) kolla in min brors sida för mer info chrille_89, men kommer troligt vis om tid finns finnas på fler ställen slänger upp bilder imorgon
så då var pärlan sänkt med coils, fälgarna är skickade på lackering sen ska det krängas däck, har även slipat ner lacksläppen snart blir det och lackera det i samma färg såklart, och även på med mina dekaler. Efter sommaren blir det att bygga om allt på insidan allt ska väck och bytas ut mer bilder kommer imorgon, ber ursäkt men det har stått lite stilla, ni vet hur det är med studerande och pengar, man sparar allt man kan. Hej hopp hoppas ni blir aktiva här och ger mig respons
så nu är polon sänkt och har även testmonterat mina nya fälgar sänkt fram, snart bak med testmonterade fälgarna med lite snabbt efter som fälgarna är på lackering och pärlan nu står i garaget ner mattad och redo för att lackera lacksläppen kommer däcken och fälgarna inte på förens senare. dekaler inväntar sin plats med
så nu har det hänt en del med lilla polosen, jag har hunnit att sätta på alla klibborna samt att satt på sidokjolarna och SEAT Ibitza läppen. snart är det dags för att dra igång med ljudbygget!
ska man köra med breddade plåtisar på vintern? vilken färg ska jag ha på de då? skall jag ha annat stuk på vintern? annan färg? mattsvart istället för gul på vintern elle? har mycket frågor som kräver svar? skriv gärna så jag kan få tips till vintern? snart kommer även vinterprojektet igång då ljudet skall in i bilen och hela inredningen skall ändras!?
UPDATE! Då ska polon iväg till service av centrallås denna veckan sen blir det att kolla priser till ljudet man skall ha i bilen. ljudbygget börjar om planerna går som planerat om ca 4 veckor så smått. allt ska ju rivas och byggas om. kommer en update med vad som skall in strax
UPDATE! Då ska polon iväg till service av centrallås denna veckan sen blir det att kolla priser till ljudet man skall ha i bilen. ljudbygget börjar om planerna går som planerat om ca 4 veckor så smått. allt ska ju rivas och byggas om. kommer en update med vad som skall in strax
Då ska du köpa ljudet hos din lokala bilstereobutik va?
Senast redigerat av ToxicNightmare (23 november 2015)
Då ska du köpa ljudet hos din lokala bilstereobutik va?
klart jag köper allt av Robin på RS Audio! han är bra billig och vet vad som funkar bäst! han är som sagt bäst!
Det som ska göras nu är ju att Klä om innertak samt A, B och C stolpar [] Klä om lite mer inredning [] colorconcept inredning [] Ny stereo [/] Bygga om dörrsidorna [] Bygga baslåda[] Bygga om instrumentbrädan och takpelare A [] Blir väll öppet sportluftfilter om pengarna räcker till [] Bygga om växelspaksknoppen [] Dämpa hela bilen [] Laga fronten [] måla om bromsoket [] Kanske blir en och annan om lackering av läpp och sidokjol med [] Så det blir en hel del och göra, men kul ska det bli! snart åker vintersulorna på med som ska lackeras svarta eller gula (vanliga 13"plåtisar) så det inte ser hel för jäkligt ut på vintern