Jag kommenterade en bil på garaget och så här gick det.
SandriZ bil:
MikeBike:
En till Volvo bland hundratals. Svårt att få den unik eller ens intressant. Men den ser välskött ut så den är värd 2p (Motivering till betyget 2)
för 7 dygn sedan Kommentera (1) Anmäl
Sandriz:
Dom flesta bilar finns i hundratals, även Mercedes! Alla gillar ju olika saker, så varför inte låta bli att rösta då? Jag är tjej och har gjort allt själv inklusive lackeringen. och jag måste nog ändå säga att den sticker ut ur mängden.
för 7 dygn sedan
Sticker ej ut från mängden av alla andra mercor! (Motivering till betyget 1)
för 7 dygn sedan Kommentera (2) Ta bort Anmäl
Mighty190:
Hahaha fyffan tror du din stylade volvo sticker ut från mängden mer än denna välskötta pärla eller? )
för 7 dygn sedan Ta bort Anmäl
MikeBike:
Att någon skulle ta illa vid sig var inte meningen, man skall väl vara ärlig när man betygsätter. Aja om det skall vara en "min e bäst/coolast/mest speciell" tävling så kan jag ta den matchen, har iaf aldrig köpt en bil för att nån annan ska tycka nåt om den. Det räcker bra om jag tycker om den.
för 4 dygn sedan Ta bort
Jag ville svara på hennes svar till min kommentar med detta inlägg:
Hade du haft en Volvo sport från -54 så jo visst. Men vad vill du? Om du är tjej eller ej spelar väl ingen roll. Ska vi ge dig beröm eller tycka synd om dig, jag förstår inte vad du vill. Tror inte alla de killar som lackar bilar hela dagarna tycker det är så speciellt. Och varför skulle man bara ge höga betyg? Då blir det ju meningslöst med röstningen, men det kanske du inte förstår. Tror inte du kan ta detta för vad det är, och förväntar mig en spydig kommentar tillbaka.
Men hon blev så sårad att hon har blockerat mig. Helt otroligt att människa kan vara så rädd för en simpel diskution.
/Mikael