Med denna lillla engelskbyggda transportbil tänkte jag försöka skapa något lite annorlunda o coolt Målet är att behålla den lite i sitt "patinerade" skick, sänka den o få den att fungera Då bla. golv och hel motor (fick... Visa mer
Lackade svart på skärmarna och sedan grundade igen och hittade tillslut en röd kulör som matchade För att sedan slipa igenom en del för att få det att se gammalt ut
Börjar fundera på bakljus Ska väll vara några små runda eller ovala Har inte bestämt om infällda eller utanpå liggande Några tipps? Eller kanske någon har något liggande till och med Enkla eller dubbla? Bör vara broms position och blinkers
Provade säten för första gången Dessa kommer från en ford anglia 58' Behöver sänka underedet runt 10 cm för att slippa sitta uppe i taket och ha ratten i knät. Skulle helst haft svarta, någon som provat typ biltemas vinylfärg? Funkar/ håller det?
Jävla bra tunnel där! :-) ser gött ut! Jovisst, jag vet en polare som testa biltema för några årsedan, funka skitbra! Men biltema har ju varierande kvalitet, så jag vill inte lova nått ;-)