necrofobic skrev:
tjena, tråkigt att det strular men det låter hyffsat enkelt.
har haft 2st 96ans 945 som vi hade samma problem på, bil 1 berodde på kass soppapump och bil 2 var en nasty kombination dålig tändspole/kass soppapump
eftersom du dessutom säger att du har lite vita stift så sätter jag mitt liv på att din soppapump börjar bli orkeslös, släng i en 255liters från kl racing, billig o levererar fin fint i de bilarna vi bytte.
ska du på o trimma så vill du iaf va helt säker på att pumpen är fräsch så det blir inget "onödigt byte".
alternativt om du känner att det är för dyrt just nu så kan du koppla loss returen (var beredd på massivt spill, förbered) det ska spruta utav bara helvete under gång, gör det inte det så är pumpen kass.
kan ju oxå vara att din orginal BTR har fått nåt spel o släpper igenom soppan utan att bygga tryck, då får heller inte spridarna nog soppa o du får ryckningar som följd. men ja vågar nog lägga pengar på att det är pumpen iaf.
du har inte skrivit nåt om skenande ladd eller märklig tomgång så jag förutsätter att alla vaacum slangar är hela.
edit: gasa INTE förrän du lokaliserat felet, att den "slår av" kan vara 1. fuelcut 2.knacksensorn som backar tändningen för att det spikar, jävligt svårt att känna skillnaden. jag hade en kombo där när min fick för lite runt 1-1.2 bar, tackar gudarna att det inte rasade direkt
lycka till