3407
Sök

Hjulinställning Malmö med omnejd. -Pris?

313 Inlägg
8 april 2015
Trådstartare
Tjena. Jag söker tips på billig hjulinställning runt Malmö efter fjäderbyte, då mina däck plötsligt äts upp i ytterkant. Alltså med justering inräknad.
Mechanum tar 995 inkl. justering, men det måste väl finnas någon billigare, mindre aktör?

Mvh.

Muttley
8 april 2015
Är de 4 hjulsinställning så har du fått ett ypperligt bra erbjudande. Priserna brukar ligga runt tusenlappen. 

För visst är de vit arbetskraft du söker efter i forumet?

313 Inlägg
8 april 2015
Trådstartare
Framvagn ska justeras. Inget annat. Ingen aning om termerna tyvärr och bilen det gäller är en Volvo 244 -88.

Jag är inte så petig med vem som gör det, bara det blir OK till ett humant pris. Det är upp till var och en vad de tipsar om.

Tack för svar.

Mvh.

Smidd i rostigt stål
933 Inlägg
8 april 2015
Ganska svårslaget pris om jag får säga.. tycker du bör nappa på det

*** Riktiga bilar har bakhjulsdrift, framhjulsdrift är enbart på gräsklipparn ***

Muttley
8 april 2015
Ja då är mitt tips.  995 kr är billigt. Kör på det.  Vill du ha de billigare får du åka runt och fråga om de vill köra utan kvitton. Men där förlorar du på att köra runt istället.

1 878 Inlägg
8 april 2015
Finns garanterat någon mindre aktör som gör jobbet för en hundring eller två mindre.
Men det priset du har fått är normalt för en hjulinställning!

Ta erbjudandet eller ring runt till olika däckfirmor som har lyft... och gör diverse mindre jobb.

313 Inlägg
8 april 2015
Trådstartare
Jag tackar ödmjukast för alla svar. Då vet jag. Var väldigt osäker på hur prisbilden ser ut. Blir bara dyrt och krångligt att åka runt och leta. Jobbar dessutom nära Mechanum.

Mvh

Sök