TecknatTrippare skrev:
Sushikocken skrev:
Du hade nostalgikanalen.se men den är tyvärr nedstängd nu ser jag. Där fanns ganska mycket ducktales räddningspatrullen, Turtles ,swatcats att streama (min favorit) på svenska. På engelska är de flesta relativt lätt att hitta. Sen är ju frågan vad upphovsrätten säger.
Jag höll på spela över filmer från en videokamera från 2002 till PC helvete vilken dålig kvalitet det var
, och det ser katastrof ut på platt tv. Tanken var att spela över alla filmer till PC... men det tar ju lika lång tid som filmen är.
Jag har alla serier du nämner inspelat men kan med säkerhet säga att Swat Kats aldrig funnits tillgängligt på Nostalgikanalen som rättelse
.
Den serien du länkat till nederst gick väl på tidiga Cartoon Network. Tror inte jag har just den inspelad men jag har reklam för den på ett av mina band!
Ajdå så dålig kvalité skall det nämligen inte bli men jag antar du använde en easycap utrustning för en 399 spänn?
Har du något inspelat tecknat kvar på VHS-band som du spelat in från TV runt 90talet tror du
Nä men en pirat av den. Heter easiercap 50spänn inkl frakt på ebay
Den fungerar när den vill. Men ja det är dålig bild på videokameran från år 2002 sånna minikasetter, då när man använde den så tyckte man det blev bra bild. Blir bättre med köpfilmer såklart.
Kollar man på en rippad AVI idag så är ju den kvalitén helt "o"sebar idag men var bra för några år sedan.
Det ser ju bra mycket bättre ut på en lågupplöst tjock tv än LCD eller som i mitt fall projektor 117" där ser det INTE bra ut :=
Nja litegrann finns hos päronen men har inte direkt tillgång till dem då dem är inpackade i låda någonstans i smockfullt förråd.
Senast redigerat av Sushikocken (12 november 2015)
Usama C4 whitehouse, Clinton runs for barrack and bin ladin behind bush, where Bill plays with maiden - Run to the hillary, saddamly Reinfeldt FRA the quida(basen) makes law and Al become a bloody gore.
Dirka dirka muhammed Djihad!