Jag är liiiite inne på Tansos linje iaf när det gäller den 8-år gamla Kingcab:en, en arbetsbil o vi vet alla hur de kan se ut efter 4-5 år...Den nya bilen absolut, men där skulle jag ändå råda ägaren att skita i omlack framför allt om det är en "svenssonbil" han ändå tänkt o byta ut om 2-3 år. Några (7-10) stenskott (små!) gör varken till eller från, är den pepprad däremot vi snackar 10-15 stenskott per panel (vilket ger typ 60 stenskott på ena sidan!) så är det en helt annans sak. En helt omlackad sida med allt vad det innebär skulle jag INTE vilja ha på en ny bil, då lever jag hellre med stenskotten ett tag iaf (4-5 år) o kör en omlack av hela bilen längre fram istället... På m5portal.com var den som fick sin BMW 520i -95 pepprad på båda sidorna av en sopmaskin med roternade borstar, vi snackar verkligen pepprad. I det fallet är omlack den enda lösningen...
Senast redigerat av dawwe (24 augusti 2015)
Jag reserverar mig för ev felaktigheter i mina svar. Det åligger varje användare att kontrollera uppgifterna. Tar inget ansvar vid felaktig information.
Volvo - Bored for life MB - Old farts young tarts Audi - Always first looser
Chevrolet - No cars, just trucks BMW - Pure driving pleasure