kör en till liten uppdatering. rivut ur inredningen för tvätt och måla upp lite i golvet. hittade inte nån rost alls. så jag är nöjd och börjat att hänga tillbaka lite inredning igen de var väl allt för denna gången.
tjenare tjenare, tänkte jag skulle uppdatera lite. fått lite gjort ändå, o även glidit d24a hela helgen har börjat hänga tillbaka alla inredning, och även skaffat mig en ann instrumentpanel o dedär som ska flockas, så den gamla får sitta kvar så länge, och även slängt i lite trevligare Sparco stolar och helskinn bak mattorna i bagaget är lite svartare men gör ju inget om man har en baslåda eller dylikt där bak. även köpt mig lite nya däck och nya fälgar. mk18 i bött ä gött även lille morin fick va med på en bild
Tjenare, inte uppdaterat på ett tag då jag hjälp en kompis lacka sin 945a och kommit andra grejer ivägen och varit på elmia Men det som har hänt är att jag slipat till bakskärmen och valsat dom lite så nu är bucklan oxå borta.
har även slipat ner hela bilen och kollat över om de finns några eventuella bucklor. men kan ej hitta några faktiskt vilket är skönt även fått göra om batteri lådorna då jag inte va nöjd med fogarna då man knappt ville öppna huven innan hehee
Tjenare, hänt lite i helgen iaf, fått bilen nästan färdig slipad bara lite små ställen kvar. skrapat hjulhusen bak och bak delen och målat den även börjat med en bakaxel som ska på bilen, knackat bort rost och slipat rent den och penslat på lite hammarlack även lagt lite mer fog på batterilådorna och nu ser de jävuskt bra ut även lagt på ett lager vinyl färg på dom där skydden för solen hehe ska på ett lager te idag
Tjenare lite uppdatering idag då😎 Målade ett par bärarmar igår och slog ur dom gamla bussningar och köpt nya polyretan eller va dom heter hehe, slipade dom plåtrena vilket va lite jobbigt 😎 Ska även "boxa" dom så man förstärker så de håller
Tja! fan vad bra du som precis har hållit på polerytan eller hur fan det stavas, var det någon speciell färg på dem eller var dem svarta? det är så att jag ska tydligen ha det dit satt enligt vissa kvitton som jag fick med när jag köpte min bil i maj förra året men jag har inte kunnat se de när jag legat under bilen
Tja! fan vad bra du som precis har hållit på polerytan eller hur fan det stavas, var det någon speciell färg på dem eller var dem svarta? det är så att jag ska tydligen ha det dit satt enligt vissa kvitton som jag fick med när jag köpte min bil i maj förra året men jag har inte kunnat se de när jag legat under bilen
Tjenare, gjort lite på bilen idag så kan lika väl visa de Skickat ner bakaxeln för montering av den nya. Här ligger den nye så fint för montering Monterad. Stötdämparna sitter bara där tillfälligt då coils ska dit snarast och även montera de justerbara pannhardstaget och den nye bakaxel bryggan från bakaxel.se Ha de gott
hejhej, dem är blåa
jaha okej tack så mycket får gå under bilen och kolla igen