Volvo965 skrev:
Ser ju inte direkt proffsigt utfört! :-(
Nej verkligen och det som chockar mer är att han som gjort detta är samma person som har kurser för hur man folierar en bil åt VN vinyl. Quote: Peter och Autofixit är en väldigt bra installatör med lång erfarenhet och stor kunskap, vi använder Peter som instruktör på samtliga av våra folieringskurser. Vi hänvisar även jobb till Autofixit varje vecka och det har alltid varit väldigt nöjda kunder som kommit från Peter.
Utdrag ur ett av mejlen jag har haft med Victor Palaic VN Vinyls AB
NU har Autofixit Autowrapit Stockholm haft nog med tid att lösa detta med mig men eftersom de inte vågar höra av sig åker namnet ut nu!!!
Den 2017-03-20 kl. 11:04, skrev Order VN Vinyls®:
> Hej Andreas
>
> Tack för ditt mejl. Vi hjälper dig gärna men vi utför inga arbeten utan vi säljer enbart material. Däremot har vi flera certifierade installatörer som kan hjälpa dig och eftersom detta är ett speciellt projekt så är det en speciell montör jag tänker på som är riktigt duktiga med den här typen av arbeten.
>
> Dom heter Autofixit och ligger i Stockholm(Tullinge)
> Peter 076-945 88 78
> info@autofixit.se
>
> Om du kan tänka dig att ta dig hit så kan dom hjälpa dig med den design/foliering du är ute efter
>
> Återkom gärna om dom fungerar eller om jag ska leta efter en annan montör
>
> Med Vänliga Hälsningar / Regards
>
>
> Victor Palaic
> VN Vinyls AB
> Office: +46 (0)8-684 288 40
>
> Address: Trunstavägen 37B, SE-74130 Knivsta. Sweden
> InstagramFacebookWebYouTubeEmailSkype
>
> P Please consider the environment before printing this e-mail
> ------ This message may contain privileged and confidential information and is intended only for the stated addressee.
> If you have received this message in error, please notify us immediately, and unless otherwise directed destroy all copies hereof.
>
> 19 mars 2017 kl. 16:29 skrev Andreas Aigloow <andreas@aigloowdesign.com>:
>
> HEj, jag har en ganska unik BMW M5 som kommer stå på Elmia i år B hallen.
>
> Jag vill ha en sliten racing livery på den med de klassiska M sport färgerna och skulle till att börja med behöva en skiss så jag kan visa de olika bolaget som är med på bygget runt om i världen.
>
> Jag blev rekommenderad er utav en vän och pratat med vissa andra bolag men de har inte känts proffsiga... Så är jag nu rätt ute för att kunna få en foliering till min bil i tid till emlia?
>
> MVH Andreas