Ja det har hänt lite sen sist. Hållit på med bilen till sena kvällar, så har inte orkat uppdatera något.
Har nu dämpat hela bagaget med ett lager dämpmatta. Det tog sin lilla tid och ett antal sår på händerna, man kan tro att jag slagits med någon. Fyllde även ut tomrum med fogskum, då det är bättre än inget där jag inte kom åt att sätta dämpmatta.
Lyckades även få i det nya batteriet fram i bilen, var 3-4cm skillnad på längd. Så fick kapa om batterihållaren lite grann och flytta främre säkringsboxen fram lite och sätta den snett. Behöver dock fixa något så jag kan spänna fast batteriet. Satt även i en batteriladdare som sitter fastmonterad bakom krockbalken. Så har dragit kablar till batteriet och strömkabeln till högra hjulhuset, så kan lätt plock fram kabeln och koppa i den.
Var även över till BRL i Karlstad en sväng igår, då mitt monosteg krånglar, så det är tyvärr inne för lagning. Hoppas jag får tillbaka det snabbt. Men under tiden så har jag dragit fram och kopplat in alla andra högtalarkablar. Var ganska trångt att dra fram 5st 2x2,5mm kablar till varje framdörr. Men efter jävla massa slit och skårsår i ena fingret så gick det tillslut.
Igår kom även fläktarna, så dom ska jag sätta fast och koppla in idag.
Fick även en fin leverans med folie idag, blev inte den jag tänk från början. Så kommer hålla den hemlig till påsk
Kan avsluta med att jag börjat nytt jobb nu 19 februari, så det går framåt för mig. Lär komma in mer i kassan så jag kan lägga ännu mer på bilen!