Jag har precis införskaffat en Picanto att studsa runt med, den är just nu inne för stripning i företagsloggan.
Jag har letat runt efter några fälgar till bilen men hittar inte mycket. Är det någon här som kan hjälpa mig hitta några som är lite tuffare "hur tufft det nu kan bli på en Picanto "
Tjena, tycker du ska gå in på infosite.se och söka på ditt bilmärke...finns en hel del.....själv tycker jag du ska välja någon av OZ fälgarna finns från 15" och uppåt, lycka till
Tjena, tycker du ska gå in på infosite.se och söka på ditt bilmärke...finns en hel del.....själv tycker jag du ska välja någon av OZ fälgarna finns från 15" och uppåt, lycka till
Tack, kan nog max ha 16" tror jag.
Vad säger att 16" är max? Med t.ex. 165/40-17 får du (nästan) samma höjd som 175/50-15 som du har original.
Tack, kan nog max ha 16" tror jag.
Vad säger att 16" är max? Med t.ex. 165/40-17 får du (nästan) samma höjd som 175/50-15 som du har original.