3291
Sök

nån här som grejjer med hästar

351 Inlägg
2 januari 2007
Trådstartare
själv har ja en islandshäst som jag rider in, han är 4,5 år gammal, ska se om ja kan länka in en bild, http://archive.pixbox.se/arkivet/synligt_17/06160000-06169999/640x480/6168438.jpg
Senast redigerat av 740tjejen (2 januari 2007)

Våga Köra Sänkt

Knegare
718 Inlägg
2 januari 2007
Tvivlar på att han är 4,5år gammal då alla hästar fyller år på nyårsafton wink (?)

Nja, håller väl inte på så möe me hästar tongue

William 2009-02-20

C70 byggande djurvårdare
545 Inlägg
2 januari 2007
japp!
har 4st:)
2 som ja tävlar hoppning med! nivå LA-Msv (div 1-elit). dm 2:a göteborgs o bohusläns distrikt. reportage i tidningen;)
håller på o tar c-körkort så man kan köra hästlastbilen själv sen...
tar ju äckligt mkt tid, o de e ju ingen billig sport, men sen när resultaten börjar visa sig, så e allt slit värt det!!!smile

Två ord räcker, SAAB knäcker

351 Inlägg
2 januari 2007
Trådstartare
Saab_girl skrev:
japp!
har 4st:)
2 som ja tävlar hoppning med! nivå LA-Msv (div 1-elit). dm 2:a göteborgs o bohusläns distrikt. reportage i tidningen;)
håller på o tar c-körkort så man kan köra hästlastbilen själv sen...
tar ju äckligt mkt tid, o de e ju ingen billig sport, men sen när resultaten börjar visa sig, så e allt slit värt det!!!smile

skojj funderar själv på att c-kort det är bra å ha även utanför hästlastbilarna smile

Våga Köra Sänkt

351 Inlägg
2 januari 2007
Trådstartare
Murvald skrev:
Tvivlar på att han är 4,5år gammal då alla hästar fyller år på nyårsafton wink (?)

Nja, håller väl inte på så möe me hästar tongue

jo de är sant, men om man ska gå efter när han är född är han 4,5 år, elle ja 4år,7månader gammal

Våga Köra Sänkt

331 Inlägg
2 januari 2007
Har haft uppehåll i ett år nu, men har planer på att börja igen...Saknar det så jäkla mycket.

351 Inlägg
3 januari 2007
Trådstartare
960_Girl skrev:
Har haft uppehåll i ett år nu, men har planer på att börja igen...Saknar det så jäkla mycket.

ja hadd eoxå upehåll sen blev jag återfallsryttre, men man är ju inte lika modig nu, hehe

Våga Köra Sänkt

1 567 Inlägg
3 januari 2007
Höll på med sådant när jag var liten..Var på ridläger några gånger m.m.  höll på i några år  men sedan så dog mitt intresse..Men om jag får ett återfall så har mamma 2 hästar  att välja på..Personligen så gillar jag hästar men hänger inte i stallet längre även om det går 100 tjejer på en kille wink bättre än krogen med andra ord..

What does a 9 volt battery and a girls asshole have in common?
You know it's wrong, but sooner or later your gonna put your tongue on it
im not drunk that's just torque steer 3 MPS

Smålänning
7 883 Inlägg
3 januari 2007
Håller på, dock inte så intensivt. Men jag trivs ihop med hästar, och är medlem i en ridklubb, där jag sedan ca 6 år går i ridskola en gång per vecka. Rida kan jag, och det mesta där omkring, men skulle aldrig vilja ha en häst, då jag inte vill vara tvingad att gå dit varje dag. Motorhobbyn och hästhobbyn går fint ihop.

En expert är en person som gjort alla misstag som är möjliga att göra inom ett begränsat område!
Du kan ta smålänningen ur Småland, men du kan aldrig ta Småland ur smålänningen!

331 Inlägg
3 januari 2007
740tjejen skrev:
960_Girl skrev:

ja hadd eoxå upehåll sen blev jag återfallsryttre, men man är ju inte lika modig nu, hehe

Det kan jag faktiskt hålla me om...Har bestämt mig för att satsa lite mer på dressyr om jag får chansen wink

Svindåre
1 433 Inlägg
3 januari 2007
Saab_girl skrev:
c0nne skrev:
inte mer än att jag går till Mcdonalds vartannan månad tongue

ååå hur många ggr ska ja behöva säga att de där hamburgerskämten inte e roliga...!!!

hahahahahah!! skitgoa burgare juh tongue

They called us a Dead Generation, they told us that we wouldn't survive
They left us alone in the maelstrom, as you can see we're all clearly alive!

Feminism; Idelogin bottnar i att alla män är svin, och att kvinnor är lika bra som männen
Stairway to heaven or highway to hell? i´ll think i choose the highway!

390 Inlägg
3 januari 2007
Hållt på mkt med hästar i ca 9 år men efter att hästen jag hade på foder togs tillbaka tappade jag intresset och gick över mer och mer till bilar. Sen har inte pengar och tid till båda funnits.
Lycka till med inridningen!

227 Inlägg
3 januari 2007
man ska inte leka med maten, har inte din mamma lärt dig nånting

VVS:are Våga Vägra Saab ;)

7 120 Inlägg
3 januari 2007
Vad är det med tjejer o hästar egentligen?

AUTOBAHNRASER
3 804 Inlägg
3 januari 2007
â la tjej-tråd haha smile

Bmw osv..

Corradotjejen med tyskstuk..
14 Inlägg
4 januari 2007
Japp håller också på å rider å tränar. Rider att halvblod på 8 år samt hopptränar en gång i veckan men nu har det bara varit jobb så jag har inte hunnit med ridningen så mycke. Men det ska tas i tag igen..

Jag behöver inte inledas i frestelse. Jag kan gå själv.

FreddeK
4 januari 2007
fan vad löjligt att ni killar kommenterar massa jävla dynga när det är en seriös tråd...Om tjejerna vill prata hästar så låt dom göra det! Alla har vi egna intressen och passar inte detta ämne er så kan man med ett enkelt knapptryck ta sig vidare i forumet!

Tro inte allt du hör om mig, sanningen är värre.
991 Inlägg
4 januari 2007
japp har 4 stycken wink billiga intressen här tongue

Varför följa strömmen när de bränner mer kalorier att simma motströms?
www.mondoblog.se/misscarbon

Stolt Volvoägare
4 913 Inlägg
4 januari 2007
Freddeponken skrev:
fan vad löjligt att ni killar kommenterar massa jävla dynga när det är en seriös tråd...Om tjejerna vill prata hästar så låt dom göra det! Alla har vi egna intressen och passar inte detta ämne er så kan man med ett enkelt knapptryck ta sig vidare i forumet!

Precis! Dom valde iaf rätt forum tongue

Har ridit 2 gånger om man ska bidra nåt till tråden. Om att sitta på en häst räknas till "ridning". En av gångerna så rörde den faktiskt på sig!

Det var, utan att överdriva, ett av de mest skräckfyllda ögonblicken i mitt liv O.o

Pojkar kör turbo. Män kör V8.

2 594 Inlägg
4 januari 2007
ja inte jag men min fru brukar rida, i bland på häst och i bland på mig smile

Sök